کد خبر : 1561959 | 26 مهر 1397 ساعت 10:33 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

استراحت دادن گونش به کاریوس برای رهایی از فشارها

پایان ماه‌عسل دروازه بان سابق لیورپول در بشیکتاش

لوریس کاریوس دروازه‌بان سابق لیورپول از زمانی که انگلستان را به مقصد ترکیه ترک کرد و به باشگاه بشکیتاش پیوست، روزهای پر افت و خیزی را پشت سر گذاشته.

پایان ماه‌عسل دروازه بان سابق لیورپول در بشیکتاش

به گزارش "ورزش سه"، کاریوس که فصل گذشته به دلیل اشتباهاتش در لیورپول مورد غضب هواداران و مسئولین این تیم قرار گرفته و در فهرست فروش باشگاه قرار گرفت بعد از پیوستن به بشیکتاش نمایش‌های خوبی داشت و توانست نظر مثبت هواداران این باشگاه بزرگ ترکیه را جلب کند. 

 

اما ماه‌عسل کاریوس و هواداران بشیکتاش چندی پیش در جریان شکست این تیم مقابل مالموی سوئد در لیگ اروپا به پایان رسید. هوادارانی که معتقد بودند اشتباهات کاریوس مثل فصل گذشته عامل شکست تیم‌شان بوده و به همین علت جو سنگینی در استانبول و حلقه‌های هواداران بشیکتاش علیه کاریوس بوجود آمد. 

 

روزنامه‌ی ترکیه‌ای فوتوماچ گزارش داد شنول گونش سرمربی بشیکتاش برای بازی تیمش مقابل خنک بلژیک از کاریوس استفاده نخواهد کرد و به جای او تولگا زنگین را درون دروازه‌ی بشیکتاش خواهد گذاشت. به گزارش این روزنامه، شنول گونش نمی‌خواهد دروازه‌بان آلمانی‌اش بیش از این تحت فشار قرار بگیرد چرا که می‌ترسد این فشارها اعتماد به نفس او را پایین آورده و روی عملکردش تاثیر منفی داشته باشد.

 

به نظر می‌رسد بعد از اشتباهات کاریوس در فینال فصل گذشته‌ی چمپیونزلیگ که طوفانی بزرگ علیه او به پا کرد حتی فاصله گرفتن از اروپای قاره‌ای و عزیمت به ترکیه هم نتوانسته او را از توجه منفی رسانه‌ای دور نگه دارد. فینالی که کاریوس در آن، در مقابل نگاه چند صد میلیون بیننده‌ی تلویزیونی دو گل خیلی بد خورد هر چند بعدها ادعا شد که او به دلیل ضربه‌ی وارد شده به سرش توسط سرخیو راموس آن اشتباهات را مرتکب شده است. 

 

کاریوس در حال حاضر با یک قرارداد دوساله به عنوان بازیکن قرضی به بشیکتاش پیوسته. بر اساس این قرارداد، در صورتیکه کاریوس در درصد مشخصی از بازی‌های داخلی و اروپایی بشیکتاش بازی کند، این باشگاه ترکیه‌ای بعد از دو سال باید او را به صورت دائمی خریداری کند. 

 

به نظر می‌رسد کاریوس هر کجا که برود، به دلیل اتفاقات شب فینال چمپیونزلیگ در کیف، عملکرد او همیشه با حداکثر دقت و سخت‌گیری زیر ذره‌بین خواهد بود.

 

1345887

دیدگاه‌ها