کد خبر : 1561991 | 26 مهر 1397 ساعت 12:05 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

6 سابق به 6 رسید؛

اولین گل ملی ترابی به تیم غیرآسیایی

مهدی ترابی موفق شد در جریان دیدار مقابل بولیوی اولین گل ملی خود به تیمی غیر آسیایی را به ثمر برساند.

اولین گل ملی ترابی به تیم غیرآسیایی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در شرایطی بولیوی را شکست داد که گل پیروزی بخش شاگردان کی روش را یک تعویضی به نام مهدی ترابی وارد دروازه حریف کرد. ترابی 24 ساله که از چند سال پیش در قامت یک پدیده خود را مطرح کرده بود، حالا به عنوان یک ستاره در تیم ملی ایران حضور دارد و نشان داده که می تواند مهره موثری هم باشد.

 

او اولین گل ملی را خرداد 94 در دیدار با ازبکستان به ثمر رساند که این گل پیروزی شیرین را در بازی دوستانه خارج از خانه رقم زد. ترابی 4 ماه بعد در مقابل گوام درخشید و در جریان پیروزی 6 گله ایران مقابل حریف ناشناخته گل ششم را به نام خود ثبت کرد. گلزنی به گوام در چارچوب مقدماتی جام جهانی 2018 رقم خورد که اولین و تنها گل ملی ترابی در بازی های رسمی نیز هست.

 

ستاره تیم سایپا تا خرداد 95 برابر ژاپن و قرقیزستان هم گلزنی کرد اما از آن زمان به شکل عجیبی در گلزنی ناکام بود تا این که یک ماه پیش بار دیگر برابر تیم خوش یمن ازبکستان موفق به این کار شد. او بار دیگر در قامت یک بازیکن تعویضی خوش درخشید و توانست گل برتری ایران را در تاشکند به ثمر برساند.

 

این 5 گل همگی برابر تیم های آسیایی بودند. ترابی در بازی با بولیوی علاوه بر این که پیروزی را برای ایران به ارمغان آورد، موفق شد طلسم ناکامی اش برابر تیم های غیر آسیایی را هم بشکند اما باتوجه به در پیش بودن جام ملت ها و مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های 2023، انتظار می رود گل های بعدی اش اکثرا برابر تیم های هم قاره باشد.

دیدگاه‌ها