کد خبر : 1561998 | 26 مهر 1397 ساعت 12:18 | 117.5K بازدید | 0 دیدگاه

از جنجال در مسجدسلیمان تا آشتی در تهران

بازگشت حسینی ملی پوش به آغوش استقلال

پست معنادار دروازه بان نیمکت نشین استقلال در بازگشت از اردوی تیم ملی بار دیگر همه نگاه ها در اردوی این تیم را به حواشی بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان معطوف کرد.

بازگشت حسینی ملی پوش به آغوش استقلال

به گزارش "ورزش سه"، درست دو هفته بعد از جنجال های سیدحسین حسینی در مسجد سلیمان این بازیکن نیمکت نشین و ناراضی در بازگشت از اردوی تیم ملی پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر شد با این مضمون:«افتخار می کنم جزئی از باشگاه استقلال هستم».

 

1345930


این پست معنادار آن هم بعد از تمام اتفاقاتی که در چندماه گذشته میان این بازیکن و مربیان استقلال رقم خورد و منتهی شد به اعتراض رسمی حسینی به نیمکت نشینی و تهدید به جدایی از تیم در نیم فصل. مصاحبه ای تند و جنجال ساز که با واکنش های زیادی در همان ساعات اولیه روبرو شد از جمله صحبت های امیرحسین فتحی که زیر بار این رفتارهای بازیکنان نمی رود.


دو هفته حضور در تمرینات ملی و دوری از اردوی استقلال باعث شد تا کمی سرو صداها و جنجال ها پیرامون این ماجرا فروکش کند تا این که دیروز سیدحسین با انتشار این پست آن هم با لوگوی استقلال برابهامات ماجراهای اخیر خود با باشگاه و مربی آلمانی افزود به خصوص که در متن منتشر شده این بازیکن هیچ اشاره ای به حل شدن مشکلاتش، پشیمانی از تصمیم بر ترک استقلال و ... نداشت.


حسینی که بعد از خط خوردن از فهرست نهایی مسافران ایران به جام جهانی به خاطر نیمکت نشینی در هفته های پایانی فصل دوست ندارد طی یک سال دومین تورنمنت بزرگ ملی پیش رو را نیز از دست بدهد قطعا با انتشار این پست به دنبال صلح موقت با وینفرد شفر و استقلال است بلکه از طلسم نیمکت نشینی در ادامه بازی های نیم فصل نخست فرار کند. اتفاقی که می تواند راه را برای ماندن او در جمع بازیکنان مد نظر کارلوس کی روش برای سفر به امارات فراهم کند.


بعد از 17 بازی متوالی نیمکت نشینی در لیگ برتر، جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا و ... حالا باید منتظر ماند و دید این پست معنادار سیدحسین که در آن اصلا اشاره ای به پشیمانی از اتفاقات رقم خورده در مسجدسلیمان همین طور جدایی از استقلال در نیم فصل نشده می تواند زمینه پایان نیمکت نشینی های او را فراهم کند. پستی که گفته می شود مربی آلمانی روی انتشار آن برای بالابردن سطح همبستگی و اتحاد در تیم تاکید زیادی داشت و سرانجام به خواسته خود رسید.

 

دیدگاه‌ها