کد خبر : 1562008 | 26 مهر 1397 ساعت 13:04 | 41.1K بازدید | 0 دیدگاه

لیونل مسی و رفقا؛ در انتظار انتقال پوگبا به بارسلونا

در بارسلونا بازیکنان و کادر فنی اطمینان دارند پل پوگبا خرید مناسبی برای این تیم باشد.

لیونل مسی و رفقا؛ در انتظار انتقال پوگبا به بارسلونا

 

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا قصد دارد به زودی از منچستریونایتد جدا شود و بسیاری بارسلونا را مقصد احتمالی این ستاره 26 ساله و فرانسوی می دانند بر خلاف ستاره های این تیم از جمله لیونل مسی و جرارد پیکه، برخی از کارشناسان و آنالیزورها در این باشگاه معتقدند پوگبا خرید خوبی برای آبی اناری ها نخواهد بود.

 

1341215

 

طبق ادعای مترو، آنها معتقدند سبک بازی پل پوگبا خیلی مناسب اجرای سبک تیکی تاکا نیست زیرا او اساسا علاقه زیادی به ریسک کردن هنگام پا به توپ بودن ندارد و همین مسئله ممکن است وی را تبدیل به خرید نا کارآمدی برای بلوگرانا کند و این سوال حتی از سنگینی رقم پرداختی احتمالی برای جذب پوگبا نیز برای مدیران بارسلونا مهم تر است.

 

البته در این میان برخی علاقه زیادی به انتقال پوگبا دارند. عثمان دمبله و ساموئل اومتیتی 2 هموطن پوگبا در رختکن بارسلونا، بازیکنان بزرگ و تاثیرگذاری چون لیونل مسی و جرارد پیکه و همچنین ارنستو والورده همگی علاقمند به انجام این انتقال هستند.

 

به هر حال و با توجه به اختلافات پیش آمده بین مورینیو و پوگبا، بعید است هافبک فرانسوی دیگر در اولدترافورد ماندنی باشد و احتمالا از بین بارسلونا و یوونتوس یکی مقصد بعدی پوگبا خواهد بود.

دیدگاه‌ها