کد خبر : 1562014 | 26 مهر 1397 ساعت 13:47 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال بزرگ است اما برد می خواهیم؛

دایی: به ترابی استراحت نخواهم داد

سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال شرکت کرد.

دایی: به ترابی استراحت نخواهم داد

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی سرمربی سایپا با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال درباره این مسابقه گفت: فردا یکی از مهم ترین و سخت ترین بازی ها را در پیش داریم. استقلال تیم بسیار خوبی است و هواداران خوبی دارد که همیشه از این تیم حمایت می کنند.

 

استقلال خوشبختانه یا بدبختانه در دو بازی قبلی برابر نفت مسجد سلیمان برنده بود و نشان داد تیم خوبی است. ما دو بازی در لیگ و جام حذفی برابر استقلال پیش رو داریم. شناخت خوبی از استقلال داریم. استقلال تیم بزرگی است و مهره های خوبی دارد. کادرفنی بزرگی در استقلال کار می کنند اما ما فقط سه امتیاز را می خواهیم. در این مدت تمرینات بسیار خوبی داشتیم و استقلال را به خوبی آنالیز کردیم و نقاط و ضعف قوت آنها را می شناسیم. متاسفانه شرایط ما به دلیل آسیب دیدگی چند بازیکن، خوب نیست و کمبود بازیکن داریم اما به فکر سه امتیاز در بازی خانگی هستیم. بازیکنان تمرینات خوبی داشتند و انگیزه بالایی دارند تا دست پر زمین را ترک کنیم.

 

وی درباره وضعیت ترابی و شانس بازی کردن این بازیکن اضافه کرد: ما به کسی استراحت نمی دهیم. ترابی با ما دو جلسه تمرین کرده است و اگر احتیاج داشته باشیم، از او استفاده می کنیم.


دایی در ادامه عنوان کرد: ما مصدوم داشتیم و چند بازیکن نیز در تمرینات ریکاوری می کردند. ترابی در تیم ملی بود و چند بازیکن در تیم امید داشتیم و بعضی روزها با 15 بازیکن تمرین کردیم. در این 2-3 روز، اکثریت بازیکنان تمرین کردند. این وضعیت البته مهم نیست و ما با وجود کمبود ها برای برد می جنگیم.


دایی درباره وضعیت چمن ورزشگاه تختی، بیان کرد: زمین تختی اصلا خوب نیست اما متفاسفانه باید در این زمین بازی کنیم. در زمین اصلی به دلیل مسائل امنیتی نمی توانیم بازی کنیم. شرایط زمین خوب نیست و روی کار هر دو تیم تاثیر می گذارد. ما می خواهیم روی زمین بازی کنیم و برای این کار تمرین کردیم اما زمین شاید کیفیت کار را پایین بیاورد.


سرمربی سایپا در پایان درباره غایبان این تیم در دیدار روز جمعه بیان کرد: رضا علیاری و سلطانی مهر و چند جوان دیگر را در این دیدار نداریم. روی بازیکنان جوان حساب کرده بودیم  و  سارفو  نیز مصدوم شده و وضعیت او مشخص نیست. همچنین پای رمضانی نیز در تمرین پیچید و وضعیت او معلوم نیست. صادق بارانی و شاه علی دوست نیز به تازگی به ما اضافه شدند. تعداد مصدومان ما زیاد بود اما در چند روز گذشته تمرینات خوبی داشتیم. امین حاج محمدی نیز 2-3 روز است که به تیم ما اضافه شده است. در خط دفاعی با کمبود بازیکن رو به رو هستیم.

دیدگاه‌ها