کد خبر : 1562033 | 26 مهر 1397 ساعت 16:00 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

اریک آبیدال:

هیچ فشاری روی والورده نیست اما....

اریک آبیدال، عضو تیم مدیریت ورزشی بارسلونا به شایعات نارضایتی باشگاه از عملکرد والورده واکنش نشان داد.

هیچ فشاری روی والورده نیست اما....

به گزارش "ورزش سه"، والورده در اولین فصل حضورش روی نیمکت بارسلونا این تیم را فاتح لالیگا و کوپا دل ری کرد اما در لیگ قهرمانان یک ناکام محض بود. شکست برابر رم و حذف در یک چهارم نهایی، اتفاق تلخی برای هواداران بارسلونا بود. فصل جاری هدف اصلی بارسا لیگ قهرمانان است و البته ثبت یک سه گانه دیگر اما تیم، فصل را چندان خوب شروع نکرده و در لالیگا امتیازات عجیبی را از دست داده است.

والورده تا پایان فصل با بارسا قرارداد قطعی دارد و قرارداد سال بعد او مشروط است.

 

 

1341093

 

 

آبیدال در مورد شایعات عدم علاقه باشگاه برای تمدید قرارداد والورده گفت:« والورده با ما قرارداد دارد و اوست که باید در مورد سال بعد تصمیم نهایی را بگیرد. هیچ فشاری از جانب ما و همچنین رئیس باشگاه روی او نیست. او وظیفه حساسی را بر دوش دارد و اگر فشار وارد کنیم، ممکن است کار برایش دشوار شود.

باید اجازه دهیم والورده کارش را به بهترین شکل و در آرامش انجام دهد. از عملکرد او راضی هستیم. به خوبی تیم را تمرین می دهد و حریفان را نیز به درستی آنالیز می کند. فصل گذشته او توانایی هایش را اثبات کرد. ما اینجا هستیم تا یاور والورده باشیم و اینکه تیم 100 درصد در اختیارش باشد. هیچ فشاری روی او نیست اما نمی توانم انکار کنم که خواسته ما فتح سه گانه است. فصل گذشته دبل کردیم و امسال توقع سه گانه داریم.»

 

 

دیدگاه‌ها