کد خبر : 1562034 | 26 مهر 1397 ساعت 16:10 | 75.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسپورت

تاریخ و رقم دقیق بند فسخ نیمار فاش شد

امروز ابتدا کادناسر در گزارشی ادعا کرد که بر خلاف پیش بینی ها در قرارداد نیمار با پی اس جی بند فسخ وجود دارد و سپس نشریه اسپورت خبر از رقم دقیق آن داد.

تاریخ و رقم دقیق بند فسخ نیمار فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، در اسپانیا می گویند که نیمار دیگر علاقه ای به ماندن در پی اس جی ندارد و مشتاق بازگشت به لالیگا است. مقصد بعدی او یا رئال است و یا بارسا. هم تیمی های سابق نیمار در بارسا نیز علاقه مند به بازگشت او هستند هرچند که این بازگشت، دشواری های بسیاری خواهد داشت و شاید انتقال او به رئال، کاری ساده تر باشد.

 

 

1345943

 

 

در حالی که پیش از این گفته شده بود در قرارداد نیمار بند فسخی وجود ندارد اما امروز ابتدا کادناسر خبر از وجود بند جدایی در قرارداد نیمار داد و سپس اسپورت در گزارشی اختصاصی فاش کرد که ستاره برزیلی تابستان 2020 با رقم 215 میلیون یورو می تواند راهی باشگاه موردعلاقه اش شود. طبق ادعای این نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا، این رقم دقیق بند فسخ نیمار است.

 

اسپورت گزارش داده است که تا قبل از تابستان 2020 هر باشگاهی خواهان نیمار باشد، باید مستقیما با پی اس جی به توافق برسد یا اینکه نیمار بتواند مجوز جدایی اش را به شکلی دوستانه کسب کند اما دو سال بعد هر باشگاهی 2015 میلیون یورو بند فسخ نیمار را پرداخت کند، می تواند او را به خدمت بگیرد؛ ضمن اینکه در سال های بعد، این رقم پلکانی کاهش خواهد یافت.

بند فسخ پس از توافق نیمار با ناصر الخلیفی، مدیر قطری پی اس جی در قرارداد گنجانده شده است.

 

دیدگاه‌ها