کد خبر : 1562055 | 26 مهر 1397 ساعت 17:58 | 65.7K بازدید | 0 دیدگاه

سروش با یک نامه از بازی پدیده جاماند؛

گاف بزرگ مدیران فولاد درباره سروش رفیعی!

نامه ای که باشگاه فولاد به فدراسیون زده بود، مانع از حضور سروش رفیعی در بازی امروز مقابل پدیده شد.

گاف بزرگ مدیران فولاد درباره سروش رفیعی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز در اولین بازی هفته نهم لیگ برتر مقابل پدیده مشهد با دو گل شکست خورد.


زمانی که ترکیب فولاد اعلام شد، نکته عجیبی که به چشم می خورد، غیبت سروش رفیعی در لیست هجده نفره تیم اهوازی بود. رفیعی پس از مشکلاتی که با فولاد داشت، سرانجام دو روز پیش با مدیران این باشگاه به توافقاتی جدید دست یافت و قرار شد تا پایان نیم فصل در این تیم بماند. به همین دلیل هم او به همراه فولادی ها به مشهد رفت تا مقابل پدیده حضور پیدا کند.

 

اما امروز شنیده شد اقدامی که در گذشته از سوی مدیران باشگاه فولاد صورت گرفته، مانع از بازی کردن رفیعی در دیدار امروز شده و او را از لیست هجده نفره فولاد خارج کرده است.

 

گویا زمانی که مشکلات بین باشگاه و این بازیکن هنوز حل نشده بود، مدیران فولاد نامه ای برای فسخ قرارداد رفیعی به فدراسیون فرستاده بودند.


با وجود اینکه فولادی ها اخیرا از تصمیم خود منصرف شده و به ادامه همکاری با سروش رضایت داده بودند، اما انگار هیچ اقدامی در این موضوع انجام ندادند و نامه فسخ با رفیعی هنوز در اختیار فدراسیون است.

 

به همین دلیل مسئول برگزاری مسابقه امروز پدیده و فولاد، اجازه حضور سروش رفیعی در لیست ۱۸ نفره اهوازی ها را نداده و این مسئله هافبک باتجربه فولاد را حتی پس از حل مشکلاتش با باشگاه، یک بازی دیگر هم از میادین دور نگه داشت.

 

حالا باید دید آیا مشکلات مربوط به این نامه تا قبل از بازی های آتی فولاد حل می‌شود یا ماجراهای سروش و فولاد وارد فاز جدیدی خواهد شد.

دیدگاه‌ها