کد خبر : 1562071 | 26 مهر 1397 ساعت 19:32 | 97.9K بازدید | 0 دیدگاه

شوک در نیمکت پرسپولیس؛ کمال - کتف

هافبک پرسپولیس بار دیگر با مصدومیت از ناحیه کتف مواجه شد تا بدشانسی هایش ادامه داشته باشد.

شوک در نیمکت پرسپولیس؛ کمال - کتف

به گزارش "ورزش سه"، بدترین خبر برای پرسپولیس می تواند مصدومیت کمال کامیابی نیا باشد. هافبک پرسپولیس که در نیمه اول نیز دچار مصدومیت از ناحیه سر شده بود، در نیمه دوم در برخورد با بازیکن حریف کتفش در رفت تا زمین را ترک کند و جای خود را به حمید طاهرخانی داد.


کامیابی نیا که در کورس با دو بازیکن نود ارومیه در تلاش برای توپگیری بود، در ادامه متوقف شد و دست از تلاش برداشت اما حرکات او نشان می داد که اتفاق تلخی رخ داده است. کامیابی نیا بعد از اینکه چند بار تلاش کرد تا کتف خود را شخصا جا بیندازد، نیمکت نشینان را نگران به کنار زمین کشاند. برانکو ایوانکوویچ بلافاصله به کادر پزشکی تیمش دستور داد تا به زمین بروند و میثم علیپور و حقیقت با اجازه کادر داوری به سمت بازیکن مصدوم تیم خود رفتند.


کامیابی نیا در شرایطی که همچنان سرپا بود، معاینات اولیه را در زمین پشت سر گذاشت و بعد از آن باخروج از زمین به سمت راهرو رفت. جایی که پیش از آن یک بار دیگر عکسی از او در حال جا انداختن کتفش مشاهده شده بود. به نظر می رسد اینبار هم کادرپزشکی قصد داشتند در همان محل کتف او را مورد معاینه و اقدامات اولیه را صورت دهند.


پرسپولیس روز سه شنبه در جدال برگشت لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف السد قطر برود و به نظر می رسد بدترین خبر می تواند محرومیت این بازیکن به واسطه این مصدومیت از همراهی تیمش باشد. با این حال کامیابی نیا که پیش از این چهار بار مصدومیت کتف را پشت سر گذاشته، در مرتبه آخر خیلی زود در تمرین تیمش نیز حضور یافت تا نشان دهد این اتفاق برایش کاملا عادی شده و قادر است با آن خیلی راحت مواجه و برطرفش کند.


باید دید کادرپزشکی پرسپولیس در نهایت چه تصمیم و تدابیری برای آماده سازی این بازیکن خواهند گرفت و آیا او قادر به همراهی سرخپوشان خواهد بود یا خیر.

 

کامیابی نیا دقایقی بعد از اینکه توسط کادرپزشکی در راهروی استادیوم آزادی مورد مداوای اولیه قرار گرفت، به وسیله یک دستگاه آمبولانس راهی بیمارستان شد تا اقدامات تکمیلی روی او صورت گیرد.

دیدگاه‌ها