کد خبر : 1562077 | 26 مهر 1397 ساعت 20:12 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال غیبت مدافع راست سپاهان مقابل نساجی

امیرقلعه نویی در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر نساجی مازندران اعلام کرد که احتمال غیبت محمد ایران پوریان وجود دارد.

احتمال غیبت مدافع راست سپاهان مقابل نساجی

به گزارش "ورزش سه"، محمد ایران پوریان یکی از بازیکنان سپاهان به شمار می رود که در تمام دقایق هشت هفته ابتدایی برای تیمش به میدان رفته و آمار خوبی هم به جا گذشته است.


این مدافع که یکی از خریدهای خوب قلعه نویی به شمار می رود تاکنون دو گل زده و سه پاس گل برای هم تیمی های خود فراهم کرده تا یکی از مهره های مهم سپاهان باشد.


در دیدار برابر نساجی مازندران اما به نظر می رسد این بازیکن با مصدومیتی جزئی مواجه شده و هنوز در مورد حضور یا عدم حضور او اطمینان وجود ندارد، با این حال امیرقلعه نویی یک مدافع راست دیگر در اختیار دارد که در این فصل درخشش ایران پوریان به او اجازه حضور در زمین را نداده است.


حسن جعفری فصل گذشته یکی از خریدهای زلاتکو کرانچار بود ولی شرایط نامساعد طلایی پوشان باعث شد این بازیکن هم که در پدیده نمایش های بسیار خوبی داشت، نتواند به خروج تیمش از بحران کمک کند؛ این بازیکن روز آینده در دسترس امیرقلعه نویی خواهد بود تا در صورت غیبت ایران پوریان در سمت راست خط دفاعی استفاده شود.


جعفری تاکنون فقط چند دقیقه و در دیدار برابر پارس جنوبی جم فرصت حضور در ترکیب سپاهان را پیدا کرده و شاید فردا این فرصت برای او فراهم شود تا اولین حضور فیکس خود را در لیگ هجدهم تجربه کند.


علاوه بر ایران پوریان شرایط استنلی کی روش و کومان هم برای حضور در دیدار نساجی به طور کامل مشخص نیست و در نهایت باید ببینیم امیرقلعه نویی روز آینده تیمش را با چه ترکیبی به مصاف شاگردان نکونام می فرستد.

دیدگاه‌ها