کد خبر : 1562082 | 26 مهر 1397 ساعت 20:12 | 46.9K بازدید | 0 دیدگاه

قول بانک مرکزی از زبان گرشاسبی:

6 میلیارد ارز ثانویه شنبه در حساب پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت بانک مرکزی قول داده که به اندازه 6 میلیارد تومان ارز ثانویه شنبه به حساب پرسپولیس واریز خواهد کرد.

6 میلیارد ارز ثانویه شنبه در حساب پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا گرشاسبی امروز از نزدیک نظاره گر پیروزی سرخ ها در مقابل تیم دسته یکی نود ارومیه بود. او پس از این مسابقه خبر خوشحال کننده ای را اعلام کرد و گفت که بانک مرکزی به مقدار 6 میلیارد تومان، از بازار ثانویه به حساب پرسپولیس ارز خارجی واریز خواهد کرد. این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که بازیکنان و مربیان خارجی تیم پرسپولیس 6 ماه است که حقوق نگرفته اند و بدون شک این خبر در آستانه بازی با السد می تواند آن ها را بسیار خوشحال کند.

 

در چند ماه اخیر نه به پرسپولیسی ها ارز دولتی اختصاص می یافت و نه آن ها اجازه خرید از بازار آزاد را داشتند، بنابراین نمی توانستند حقوق خارجی های خود را پرداخت کنند. عدم پرداخت حقوق آن ها باعث شده بود تا باتوجه به قرارداد، بتوانند با پرسپولیس فسخ هم بکنند و این موضوع نگرانی زیادی را بین هواداران به وجود آورده بود.

 

حال قرمزها باید امیدوار باشند تا روز شنبه قیمت ارز در بازار ثانویه دستخوش تغییر نشود یا حتی پایین بیاید تا بتوانند ارز بیشتری را خریداری کنند.

 

پس از بازی ایران - بولیوی سرپرست آبی ها فتحی نیز خبرداد که مساوی با مقداری که به پرسپولیس ارز ثانویه رسیده، آن ها هم از بازار ثانویه ارز خارجی خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها