کد خبر : 1562085 | 26 مهر 1397 ساعت 20:28 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

گرشاسبی: 2 ستاد برای حل مشکلات آزادی تشکیل دادیم

حمیدرضا گرشاسبی می گوید 2 ستاد تشکیل داده ایم و مشغول حل مشکلات ورزشگاه آزادی هستیم.

گرشاسبی: 2 ستاد برای حل مشکلات آزادی تشکیل دادیم

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا گرشاسبی در پایان بازی در میان خبرنگاران حاضر شد و ابتدا به بازی پرداخت و گفت: بازی با احتیاطی بود به خاطر حساسیت بازی با السد و طبیعی هم بود. خداراشکر بچه ها توانستند موفق شوند هرچند که کمال هم متاسفانه آسیب دید، امیدوارم آسیب دیدگی اش حاد نباشد و بتوانیم از او استفاده کنیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود این بازی پیش از بازی السد برگزار نمی شد، گفت: به هر حال خیلی بازی عقب مانده بود، باید به نوعی با سازمان لیگ هماهنگی می کردیم تا کلا به هم نریزند. لذا با آقای برانکو هماهنگ کردیم که این مسابقه انجام شود.

 

وی در خصوص شرایط آماده سازی ورزشگاه آزادی برای فینال احتمالی هم اظهار داشت: ما یک مشکلی داریم که آن هم زمان کم است که بلافاصله بعد از یکم، یعنی دوازدهم ما باید در صورت صعود برویم به ژاپن یا کره و 19اُم هم اینجا برگزار می شود. 2 ستاد تشکیل دادیم که کارهای آمادگی را انجام می دهند و یک ستاد کلی هم وزارت ورزش تشکیل داده برای آماده سازی ورزشگاه آزادی. ما هم برنامه ریزی می کنیم چون هم افتتاحیه دارد، هم اختتامیه دارد، بیش از 100 میهمان ویژه هم از AFC و FIFA می آیند و به خصوص که ظاهرا اجلاسی هم هست که اکثر باشگاه های آسیایی حضور پیدا می کنند، کارمان سخت است و انشالله خدا کمک کند نمره قبولی بگیریم.

 

گرشاسبی افزود: دارند آماده می کنند انشالله تا آن موقع حل می شود. مشکل هتل، پذیرایی، ترابری و... را هماهنگ می کنیم، بحث های مختلفی وجود دارد و بچه های ما کار می کنند تا انشالله بعد از صعود بتوانیم با این وقت تنگ، مشکلات را حل کنیم. چون اکثر بچه های ما در این ستاد جزو تیم هستند و با تیم می روند و باید از نیروهای بیرونی کمک بگیریم.

 

او درباره ارز ثانویه هم پاسخ داد: هنوز موفق نشدیم اما از شخص آقای سلطانی فر پیگیر ویژه هستیم که انشالله شنبه بگیریم و بخشی از مطالبات آقای برانکو، مربیان خارجی و بازیکنان خارجی را پرداخت کنیم. اجازه بدهید مبلغش را نگوییم اما زیاد نیست.

 

گرشاسبی در پایان گفت: آقای برانکو در تمرینات هم بحث روحی روانی و فنی و تاکتیکی و تکنیکی را انجام می دهد و ما هم در ستاد پیگیر مسائل و مشکلات و آماده سازی تدارکات لازم مورد نیاز تیم هستیم که مشکلی پیش نیاید.

دیدگاه‌ها