کد خبر : 1562087 | 26 مهر 1397 ساعت 20:32 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

لوریس:

مانوئل نویر همچنان بهترین دروازه بان دنیاست

هوگو لوریس، دروازه بان تاتنهام و تیم ملی فرانسه، معتقد است که مانوئل نویر، دروازه بان بایرن و تیم ملی آلمان، همچنان بهترین دروازه بان دنیاست.

مانوئل نویر همچنان بهترین دروازه بان دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، نویر که فصل گذشته به دلیل مصدومیت، برای ماه ها از میادین دور بود اما در بازگشت به میادین نتوانست نمایش های خوبش را تکرار کند. اشتباهات او در دیدار مقابل کره جنوبی در جام جهانی و برابر هلند در دیدار این هفته ژرمن ها در لیگ ملت های اروپا، انتقادهایی را به همراه داشت.  

حتی لوتار ماتئوس، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان، اعلام کرد که مارک آندره تراشتگن، دروازه بان بارسلونا، باید به دروازه بان شماره یک آلمان تبدیل شود اما لوریس اعتقاد دارد که نویر همچنان در سطحی است که سایر دروازه بان ها دوست دارند به آن برسند.

 

1345092

 

او به اسپورت 1 گفت:" از نظر من، او بهترین است؛ تردیدی در مورد توانایی های مانوئل نویر وجود ندارد. او بازیکن فوق العاده ای است. او در آینده این را ثابت خواهد کرد.

با توجه به دستاوردهایی که او برای بایرن مونیخ و آلمان داشت، صحبت کردن در مورد فرم فعلی او عادلانه نیست. وقتی برای حدود یک سال بازی نمی کنید، شرایط آسان نیست اما او هنوز در سطح فوق العاده ای است؛ یک دروازه بان فوق العاده. به عنوان دروازه بان، ما همیشه به تیم مان خیلی وابسته هستیم."

دیدگاه‌ها