کد خبر : 1562088 | 26 مهر 1397 ساعت 20:47 | 80.2K بازدید | 0 دیدگاه

برابر السد بدترین شرایط را خواهیم داشت

حسینی: هواداران ما امروز فریب خوردند

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس انتظار داشت تماشاگران بیشتری از بازی امروز سرخ ها دیدن کنند.

حسینی: هواداران ما امروز فریب خوردند

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال در میکسدزون صحبت هایش را اینطور آغاز کرد: مشخص بود وقتی ما مدتی است که بازی نکردیم، اینطور می شود. متاسفانه همیشه گفتم و بازهم می گویم، وقتی تماشاچیانمان فریب می خورند، از تماشاگرانی که امروز آمدند تشکر میکنم اما آن هایی که نیامدند فریب خوردند و بعدها مشخص می شود به ضرر تیم است چرا که منشا مصدوم شد، کمال مصدوم شد، امید و ماهینی مصدوم هستند. 4 مصدوم داریم و من می دانم اگر امروز تماشاگر می آمد بازیکنان جوانی که امروز بازی کردند می توانستند در این شرایط خودشان را آماده تر کنند و این شرایط را درک کنند ولی متاسفانه نیامدند و اگر روز بازی با السد استادیوم پر شود، مطمئن هستم بازیکنان جوان نمی توانند راه بروند و نمی شود از آن ها انتظار داشت. فریبی است که تماشاچیان خوردند، من در تلویزیون و مصاحبه هایم گفته بودم این را. تماشاچیان مان هیچ ارزشی برای این بازی قائل نبودند، مشکلی از بابت ما نبود، ما تمام تلاشمان را کردیم و می دانیم که هرروز خسته تر می شویم تا هفته پیش 5 نفر بودیم و وقتی 5 نفر تمرین می کنند چه انتظاری دارید؟ امیدوارم تماشاچیان مان بیشتر ما را حمایت کنند.

 

او در باره بازی با السد گفت: خیلی سخت است، ما تا هفته پیش 5-6 نفر بودیم بازیکنانی که به ما اضافه شدند، احمد هم اضافه شد اما من نمی دانم چه بگویم؟ چه صحبتی کنم؟

 

وی ادامه داد: بحث ناامیدی نیست، ما دوست داریم تماشاگران بیایند چون بازیکنان جوان باید با شرایط آماده تر شوند. باید این شرایط را لمس کنند که چطور می توانند به این شرایط غلبه کنند. شما دیدید وقتی استادیوم پر باشد برای بعضی بازیکنان سخت خواهد بود.

 

حسینی درباره باور هواداران پرسپولیس به صعود از نیمه نهایی هم اظهار داشت: من از آقای خبیری و گرشاسبی تشکر می کنم چون در تماس هستیم، بازیکنان خارجی می آیند به من مشکلات مالی را می گویند. ما یک گروه پشتیبانی داریم در باشگاه و از آقای گرشاسبی می خواهیم بگویند که آن گروه حواسشان را جمع کنند. چون متاسفانه اینطوری نیست که متاسفانه ما بیاییم و فقط تمرین کنیم، آن گروه پشتیبانی کارش را اصلا خوب انجام نمی دهد و این باعث می شود که همه فکر کنند برویم فینال. 4 بازیکن اصلی نیستند، 4-5 نفر که در اردوی تیم ملی بودند، خیلی خسته هستند و بدترین شرایط را خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها