کد خبر : 1562091 | 26 مهر 1397 ساعت 21:00 | 59.7K بازدید | 0 دیدگاه

جام حذفی می تواند بحران زا شود؛

برانکو: کمال به بازی با السد می‌رسد

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید که در بازی های جام حذفی مهم برد است که به آن رسیدیم.

برانکو: کمال به بازی با السد می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر نود ارومیه از سری مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) در جمع اصحاب رسانه گفت: بعد از اردوی تیم‌ملی و تعطیلاتی که داشتیم دوباره وارد بازی‌های رسمی شدیم و همانطور که مطلع هستید این بازی برای جام‌حذفی بود و مهم‌ترین مسئله در این رقابت‌ها بردن است که به آن رسیدیم.


وی افزود: البته نمی‌توانستیم از اینکه سه‌شنبه بازی مهمی با السد داریم فرار کنیم. به همین خاطر این طور بازی‌ها در جام حذفی بازی‌های بحران‌زایی است و اتفاقات غیر مترقبه‌ای در آنها می‌افتد. از این پس ما خودمان را برای بازی با السد آماده می‌کنیم.


برانکو درباره تاثیری که تعطیلات لیگ برتر روی این تیم‌ برای بازی با السد گذاشته، تصریح کرد: تیم از لحاظ جسمانی آماده است. نورالهی، بیرانوند و بشار با ما نبودند. البته بقیه تیم‌ها هم این مشکلات را دارند. طبیعی است که بازی السد اینطور نیست که کسی آماده نباشد یا نخواهد بازی کند. پنج روز برای بازگشت به وضعیت نرمال وقت داریم و توقع دارم تا آن زمان به آمادگی برسیم. مشکل ما کمال است که وضعیتش تا فردا مشخص می‌شود. البته با توجه به شناختی که از مصدومیت او دارم، به نظرم او به بازی با السد می‌رسد.

دیدگاه‌ها