کد خبر : 1562094 | 26 مهر 1397 ساعت 21:18 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

خطا نمی‌کردم خطرناک می‌شد؛

انصاری: مقابل السد هواداران روی نورافکن‌ها می‌نشینند

محمد انصاری می گوید که انگیزه تیم نود ارومیه کار پرسپولیس را برای صعود سخت کرد.

انصاری: مقابل السد هواداران روی نورافکن‌ها می‌نشینند

به گزارش "ورزش سه"، زنده از میکسدزون ورزشگاه آزادی محمد انصاری بعد از پیروزی مقابل نود ارومیه در مورد شادی گلی که در این بازی انجام داد، گفت: قبل از بازی علی سجادی تدارکات تیم پیراهنی از شهید سالخورده به من داد که گفتم من که گل نمی‌زنم اما انگار به برکت دعای این شهید بزرگوار امروز موفق به گلزنی شدم.


وی در مورد اینکه اگر اینطور است در بازی با السد هم این لباس را به تن کند، تصریح کرد: بازی‌ آسیایی جریمه دارد اما چشم این کار را می‌کنیم.


مدافع پرسپولیس در مورد پیروزی برابر نود توضیح داد: بازی خیلی دلنشین نبود اما خدا را شکر توانستیم صعود کنیم. نود ارومیه تیم خیلی خوبی داشت امیدوارم در لیگ یک موفق باشند.


مدافع پرسپولیس در مورد خطایی که انجام داد و پرسپولیس را از گل خوردن نجات داد، بیان کرد: بله اگر خطا نمی‌کردم کار یک مقدار خطرناک می‌شد.


انصاری در مورد اینکه آیا خطایش روی بازیکن حریف اخراج داشت، گفت: باید دوباره صحنه خطا را ببینم.


وی در مورد نمایش ضعیف پرسپولیس در جام حذفی افزود: انگیزه خیلی در این باز‌ی‌ها تاثیر دارد. بازیکنان نود بسیار با انگیزه بودند. وقتی فجر سپاسی بودیم و با پرسپولیس بازی داشتیم سعی می‌کردم بهترین بازی را ارائه دهم.


انصاری در پاسخ به اینکه آیا ورزشگاه در مقابل السد پر می شود، گفت: شاید بازی با السد هواداران به ورزشگاه بیایند. امیدوارم بازی با السد ورزشگاه پر شود. فکر کنم بازی با السد از مسابقاتی باشد که روی نورافکن هم هواداران می‌نشینند. بازی با السد یک مسابقه ملی است. امیدوارم با حمایت همه ایران و نه فقط تماشاگران پرسپولیس به فینال صعود کنیم و باعث شادی مردم شویم.


وی در مورد گلایه بازیکنان از شرایط موجود تیم، گفت: باید یک مقدار نگاه ملی به تیم داشته باشند. ما از همه تشکر می‌کنیم اما اگر نتیجه خوب می‌خواهند باید امکانات و شرایط فراهم باشد.


انصاری در مورد بازی برگشت و اینکه گفته می شود تیم شرایط خوبی برای صعود دارد، عنوان کرد: کسی که فوتبالی باشد تیم را صعود کرده نمی‌داند. ما به الدحیل باختیم اما در بازی برگشت نتیجه را جبران می کنیم. کار تمام نشده است اما امیدوارم نمایش خوب در قطر در تهران تکرار شود.


وی در مورد اینکه آیا گلایه بازیکنان مربوط به مسائل مالی است، گفت:‌ مجموعه عواملی هست که باید دست به دست هم دهد تا موفق شویم. در مقابل رقیبان آسیایی ما امکانات کمی داریم که باید شرایط خوبی فراهم شود تا نتیجه خوبی بگیریم. 100 درصد توانمان را می‌گذاریم و از ابتدا آقای برانکو می‌گفتند هدفمان قهرمانی بود. بچه‌ها هم قسم شدند که نتیجه خوبی بگیریم. جایگاه فعلی ما خوب است.

دیدگاه‌ها