کد خبر : 1562145 | 27 مهر 1397 ساعت 09:04 | 73.2K بازدید | 0 دیدگاه

لحظه‌ای که پرسپولیسی‌ها شوکه شدند (عکس)

کامیابی‌نیا بعنوان یکی از مهره‌های مورد اعتماد برانکو ایوانکوویچ با توجه به مصدومیتش دقایقی از بازی را تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفت.

لحظه‌ای که پرسپولیسی‌ها شوکه شدند (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، هافبک پرسپولیس که از مصدومیت قدیمی کتف رنج می‌برد، علیرغم تلاشی که طی چند وقت اخیر برای محافظت از کتف خود داشت، روی یکی از صحنه‌ها با توجه به درگیری با دو بازیکن نود ارومیه برای توپگیری، از ناحیه کتف بار دیگر دچار آسیب شد.


این مصدومیت در آستانه جدال تاریخی با السد قطر در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی بزرگترین شوک برای نیمکت نشینان پرسپولیس بود. جایی که کاملا از حرکات برانکو در کنار خط می‌شد آشفتگی و سراسیمگی او را مشاهد کرد. سرمربی پرسپولیس بدون توجه به داور و‌ مجوزش برای حضور کادرپزشکی، از آنها خواست بلافاصله وارد زمین شوند.

 


دکتر علیپور، فیزیوتراپ پرسپولیس با توجه به آشنایی کامل به این شرایط و تکرار اتفاقی که برای کمال در این چند وقت اخیر رخ داده، او را به سمت بیرون زمین مشایعت کرد تا مراحل درمانی را در پیش بگیرد. جالب اینکه کامیابی نیا نیز با همراهی او و آگاهی از روش درمان ابتدایی مسیر سمت راهرو را در پیش گرفت تا ابتدا کتفش را با کمک پزشک تیمش جا بیندازد و بعد  راهی بیمارستان شود.


کامیابی نیا دقایقی کوتاه بعد از آن و در شرایطی که تماشاگران او را تشویق می‌کردند به زمین آمد و سوار اتوبوس شد تا راهی بیمارستان شود. دقایقی پر از اضطراب و استرس برای برانکو و هواداران این تیم که بیشتر از جام حذفی ایران، اکنون نگران السد قطر و صعود تاریخی به فینال بودند.


با این حال این لحظات شوک آور و نگران کننده برای پرسپولیس با صحبت‌های این بازیکن با خبرنگار ما در خصوص  شرایط مناسبش برای همراهی و حضور در تمرینات این تیم بار دیگر امیدواری را به اردوگاه پرسپولیس بازگردانده است.

 

 


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

دیدگاه‌ها