کد خبر : 1562293 | 27 مهر 1397 ساعت 18:37 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

از بازیکنان جوانمان بیشتر خواهید شنید

منتظری: در هر بازی برای قهرمانی می جنگیم

مدافع استقلالی ها می گوید در هر بازی برای قهرمانی می جنگند و امیدوارند در نهایت به این مهم دست پیدا کنند.

منتظری: در هر بازی برای قهرمانی می جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، پژمان منتظری پس از دیدار تیم های استقلال و سایپا در میکسدزون ورزشگاه تختی گفت: واقعا در زمینی که خوب نبود ما توانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و در نهایت با پیروزی به کار خودمان پایان دهیم.


او درباره اصرار سایپایی ها بر بازی در این زمین گفت: به هرحال آنها میزبان هستند و باید به آنها حق داد که انتخاب کنند در کدام زمین می خواهند بازی کنند اما از مسئولان باید انتقاد کرد که این زمین را درست نمی کنند وقتی بازی های لیگ برتری در آن برگزار می شود.


منتظری درباره حرف های مدیرعامل سایپا که گفته بود با داوری هم جنگیدند گفت: در حیطه من نیست که درباره ایشان صحبت کنم. اما درباره داوری بازی باید بگویم داوری خوبی بود و مشکل خاصی نداشت.


مدافع استقلال درباره بازیکنان این تیم نیز گفت: بازیکنان ما کمی مشکل اعتماد به نفس داشتند که خداراشکر در حال برطرف شدن است. بازیکنان جوان ما دارند به بهترین نحو فعالیت می کنند و قطعا در آینده نزدیک از آنها بیشتر خواهید شنید.


منتظری درباره احتمال قهرمانی استقلال در بازی های لیگ نیز گفت: ما هر بازی برای رسیدن به قهرمانی تلاش می کنیم و امیدواریم در نهایت این اتفاق بیفتد.

دیدگاه‌ها