کد خبر : 1562305 | 27 مهر 1397 ساعت 18:56 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

ای کاش مشکلات داوری به نفع ما هم بشود

درویش: هر بازی باید با داوری بجنگیم

مدیرعامل نارنجی پوشان می گوید در هر کدام از بازی های این تیم هم باید با تیم مقابل و هم تیم داوری بجنگند.

درویش: هر بازی باید با داوری بجنگیم

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش، مدیرعامل تیم سایپا پس از دیدار تیمش مقابل استقلال در میکسدزون ورزشگاه تختی گفت: ما اسیر داوری هستیم. هفته گذشته در بازی تیم نوجوانان نیز داور پنج دقیقه وقت اضافه گرفت اما تیم مقابل در دقیقه 99 به ما گل زد. ظاهرا ما باید با داوری و تیم مقابل بجنگیم. شما ببینید در آن صحنه اصلا توپ به دست مدافع ما خورد؟ چون داور آن پنالتی را به خاطر هند گرفت.


او در ابن باره ادامه داد: هافبک تیم مقابل به عمد رفت روی پای ترابی اما داور به او حتی یک کارت زرد نیز نداد. ما قبلا هم چند بار از داوری شکایت کردیم اما به جایی نمی رسد. شما جایی را سراغ دارید که به اعتراض های ما به داوری رسیدگی کند؟


مدیرعامل سایپا درباره اعتراض های این تیم به داوری ها گفت: یقینا این بار هم به جایی نمی رسد. دفعه پیش که سارفو اخراج شد رئیس کمیته داوران هم روی سکوها بود و گفت اگر حرکت سارفو را خطا بدانیم در بدترین حالت یک کارت زرد دارد اما بازیکن ما اخراج شد. چه کسی رسیدگی کرد؟ ما نامه هم نوشتیم اما به جایی نرسید.


درویش صحبت های خود را اینگونه به پایان رساند: کاری مگر می توانیم بکنیم؟ ما باید با تیم داوری و تیم مقابل یک جا بجنگیم. البته این را هم بگویم که همه این اشتباهات سهوی است اما امیدوارم یک بار هم شده اشتباهات سهوی داوران به نفع ما باشد.

دیدگاه‌ها