کد خبر : 1562330 | 27 مهر 1397 ساعت 20:17 | 41.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرمربی بارسا به شایعه بازگشت نیمار

ارنستو والورده، سرمربی اسپانیایی بارسلونا واکنش مبهمی به شایعات انتقال نیمار نشان داد.

واکنش سرمربی بارسا به شایعه بازگشت نیمار


به گزارش "ورزش سه"، بارسا فردا شب در نوکمپ میزبان سویا، صدرنشین فعلی لالیگاست و والورده امیدوار به تغییر روند اخیر و بازگشت به جاده پیروزی خواهد بود.

 

1339075

 

شایعات جذب نیمار: "هر مقطع از فصل، فرصت خوبی برای فکر کردن در مورد این مسائل است اما نیمار در حال حاضر برای تیم دیگری بازی می کند و اینها همه گمانه زنی است. در حال حاضر حتی در فصل نقل و انتقالات هم نیستیم، بنابراین من نمی توانم در مورد بازیکن یک تیم دیگر صحبت کنم و این اتفاق قرار نیست که در ماه آینده رخ دهد. هر اتفاقی می تواند در فوتبال بیفتد، اما سخت و بعید است، من نمی دانم و در ادامه خواهیم دید."

 

سفرهای پیکه برای تماشای بازی های تنیس: "این مسئله برایم مهم نیست اما ایده های خوب او مورد قبول قرار نگرفت و من از مسئله ناراحت شدم وگرنه من مشکلی با سفرهای پیکه ندارم. من فکر می کنم او 100% روی بازی های بارسلونا متمرکز است و هیچ مشکلی وجود ندارد."

 

یارگیری لیونل مسی: "این اتفاق در سوپرکاپ هم رخ داد و استفاده از این تاکتیک به سویا بستگی دارد. ما این شرایط را در نظر می گیریم اما در نهایت تصمیم گیری با حریف بوده و ما تنها می توانیم مقابله کنیم. در گذشته نیز ما همیشه تصور می کردیم این اتفاق ممکن است دوباره رخ دهد."

دیدگاه‌ها