کد خبر : 1562333 | 27 مهر 1397 ساعت 20:32 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: زیاد به رقبا فرصت می دهیم

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی معتقد است تیمش می تواند از این هم بهتر باشد.

ساری: زیاد به رقبا فرصت می دهیم


به گزارش "ورزش سه"، چلسی تحت هدایت مائوریتسیو ساری سرمربی جدید و ایتالیایی خود هنوز متحمل هیچ شکستی نشده و با 20 امتیاز در رتبه دوم لیگ برتر قرار دارد اما به نظر ساری، آنها موقعیت های زیادی را به رقبا می دهند.

 

1336162

 

مائوریتسیو ساری گفت: "از نتایج یونایتد شاید کمی شگفت زده شده باشم اما ما در مورد 8 مسابقه صحبت می کنیم. آنها در لیگ قهرمانان خوب عمل کرده اند و این فرصت را دارند تا در لیگ برتر پیشرفت کنند. فراموش نکنیم فقط و فقط 2 ماه گذشته است.

 

من از نتایج چلسی بسیار خوشحالم، اما ما نیاز به بهبود داریم و می دانیم که می توانیم از این هم بهتر شویم. ما زمان زیادی برای تمرین کردن نداشتیم و من در ابتدای ماه آگوست تنها 8 بازیکن در اختیار داشتم اما حالا ما باید هر 3 روز یک بار بازی می کنیم، بنابراین شرایط بسیار دشوار است.

 

در آینده ما می توانیم بهبود یابیم و باید هم از این بهتر بشویم. ما باید از نظر ارائه تاکتیک ها در زمان و در منظر دفاعی پیشرفت کنیم زیرا در حال حاضر ما به رقبا فرصت های زیادی می دهیم. شرایط کواچیچ و رودیگر در روزهای اخیر بهتر شده و من فکر می کنم هر 2 شرایط بازی کردن برابر یونایتد را دارند. در یک ماه اخیر عملکرد موراتا بهبود یافته و در 3 روز اخیر او به خوبی تمرین کرده است."

دیدگاه‌ها