کد خبر : 1562392 | 28 مهر 1397 ساعت 08:58 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت شدید بایرن از روزنامه نگاران

هوینس:برای مصاحبه با لو پایش را می‌بوسیدید!

کنفرانس خبری ویژه و غیرمنتظره‌ی بایرن مونیخ که اعلام آن به گمانه‌زنی‌های زیادی دامن زده بود دیروز برگزار شد و سه مدیر ارشد این باشگاه در این کنفرانس خبری به موضوعات مختلفی پرداختند.

هوینس:برای مصاحبه با لو پایش را می‌بوسیدید!

به گزارش "ورزش سه"، این کنفرانس خبری با صحبت‌های اولی هوینس رئیس بایرن آغاز شد. او بخش اعظم صحبت‌های خود را به دفاع از سرمربی جوان باشگاهش نیکو کوواچ اختصاص داد و البته از یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان که او هم این روزها با حملات زیادی مواجه شده دفاع کرد.

 

 هوینس صحبتهای خود را با مطلبی شروع کرد که درباره‌ی باشگاه بایرن نبود. او به یک برنامه‌ی تلویزیونی آلمانی اشاره کرد که اخیراً انتقادهای بی‌سابقه‌ای را به یواخیم لوو مطرح کرده بود. در این برنامه دوربین به سراغ یک تیم فوتبال جوانان رفته و گزارشگر از بازیکنان این تیم نظرشان را در مورد لوو می‌پرسد. جوانها هم در مقابل دوربین می‌گویند لوو باید از تیم ملی برود و انتقادهای بسیار تندی به او وارد می‌کنند. هوینس گفت:" آنها نسبت به مربی تیم ملی خیلی بی‌احترامی کردند. لوو شایسته‌ی این حرکات نیست. او همان کسی است که رسانه‌ها از جمله همان تلویزیون 10 سال دنبالش می‌دویدند و حاضر بودند برای مصاحبه گرفتن از او پاهایش را ببوسند".

 

هوینس سپس به ماجرایی اشاره کرد که نیکو کوواچ و حسن صالح حمیدزیچ وقتی برای تماشای یک مسابقه‌ی بسکتبال به ورزشگاه می‌روند از طرف هواداران تیمهای رقیب بایرن با سوتهای ممتد و بی‌احترامی مواجه می‌شوند. هوینس این حرکات را منزجرکننده خواند و گفت:" ما از این به بعد تیم متفاوتی خواهیم بود. قصد داریم نسبت به خودمان و بازیکنان‌مان انتقاد کنیم و این را ادامه خواهیم داد ولی از این به بعد این حرکات توهین‌آمیز و شیطنت‌های رسانه‌ای را به هیچ وجه قبول نخواهیم کرد".

 


نکته‌ی جالب دیگر صحبت‌های هوینس در این کنفرانس خبری صحبت‌های تند او درباره‌ی خوان برنات بود. بعد از آنکه چند نفر از خبرنگاران در صحبت‌هایشان راجع به برنات صحبت کردند هوینس گفت:" برای دومین بار است که می‌شنوم از خوان برنات صحبت می‌کنید و طوری وانمود می‌کنید که همه چیز بایرن مونیخ امسال وابسته به واگذاری خوان برنات به پاری سن ژرمن است. بگذارید نکته‌ای را برایتان بگویم. ما وقتی در سویا بازی می‌کردیم خوان برنات به تنهایی چنان ضربه‌ای به تیم زد که نزدیک بود به حذف‌مان بینجامد. همان روز بود که تصمیم گرفتیم از شر این بازیکن خلاص شویم. چرا که چیزی نمانده بود به بهای حذف‌مان از چمپیونزلیگ منجر شود. ای کاش بعد از آن بازی حداقل از یک خبرنگار می‌شنیدم که گفته باشد خوان برنات در بازی امروز افتضاح بود و یک‌تنه داشت تیم بزرگی مثل بایرن را از لیگ قهرمانان حذف می‌کرد".

 

دیدگاه‌ها