کد خبر : 1562401 | 28 مهر 1397 ساعت 09:30 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

فریاد شادی ستاره‌های سایپا به امتیاز نرسید(عکس)

شاگردان علی دایی با وجود گلزنی در ابتدای دیدار با استقلال در نهایت صاحب امتیاز نشدند.

فریاد شادی ستاره‌های سایپا به امتیاز نرسید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سایپا بعد از دو برد در جام حذفی و سه پیروزی و یک تساوی متوالی در لیگ برتر، روز گذشته در نهمین مسابقه لیگ هجدهم به دنبال کسب امتیاز از استقلال و ادامه روند شکست‌ناپذیری خود بود که در دقایق ابتدایی هم روی حرکت تکنیکی و گلزنی علی دشتی پیش افتاد ولی در نهایت بازی را واگذار کرد.

 

علی دشتی که فصل قبل در پارس جنوبی جم عضویت داشت و با ضربه چیپ تماشایی دروازه سید حسین حسینی را باز کرده بود، روز گذشته هم با پیراهن سایپا گل زیبای دیگری به ثمر رساند و شایستگی‌های خود را بیشتر اثبات کرد تا با زدن چهارمین گل خود برای نارنجی پوشان، به بهترین گلزن این تیم در این فصل با ۴ گل زده تبدیل شود.

 

1346357

 

دشتی در دقیقه ۷ روی یک حرکت تکنیکی از بین مدافعان استقلال عبور کرد و در ادامه توانست با شوت پای چپ دروازه استقلال را باز کند تا علاوه بر تکرار گل تماشایی دور رفت فصل قبل، امسال هم گل زیبای دیگری به شکل متفاوت برابر آبی پوشان به ثمر برساند تا این بار در کنار مهدی ترابی، دیگر ستاره سایپا به خوشحالی بپردازد.

 

دشتی و ترابی، دو وینگر و ستاره سایپا در دیدار دیروز مقابل استقلال تلاش زیادی برای ایجاد حملات و گلزنی داشتند ولی تلاش آنها دیگر به گل ختم نشد تا شادی گل ابتدای مسابقه این دو بازیکن بعد از چهار هفته لیگ برتر، امتیازی برای سایپا نداشته باشد.

 

دیدگاه‌ها