کد خبر : 1562444 | 28 مهر 1397 ساعت 11:11 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

هفته نهم لیگ برتر جزیره

برایتون با جهانبخش مقابل کلاغ های سنت جیمزپارک

امروز در آغاز هفته نهم لیگ برتر جزیره ورزشگاه زیبای سنت جیمزپارک میزبان جدال کلاغ ها با یاران جهانبخش خواهد بود.

برایتون با جهانبخش مقابل کلاغ های سنت جیمزپارک

به گزارش"ورزش سه"، در بازگشت به اردوی برایتون بعد از بازی های ملی و ثبت گل مقابل بولیوی، علیرضا جهانبخش با هم تیمی های خود راهی شهر نیوکاسل شد تا امروز برای دومین بازی متوالی در ترکیب اصلی به مصاف کلاغ ها برود.


دو تیم در شرایط کاملا متفاوت گام به این مصاف می گذارند تا یکی از جذاب ترین دوئل های چند سال اخیر را با هم داشته باشند. نیوکاسل بعد از قرعه نسبتا دشوار در آغاز فصل و رویارویی با تمام تیم های بزرگ و مدعی قهرمانی از جمله آرسنال، تاتنهام، چلسی، منچستریونایتد، منچسترسیتی و ... تنها دو امتیاز کسب کرد تا رافا بنیتس و شاگردانش در انتهای جدول جا بگیرند.


انتقادات از مربی اسپانیایی که استیون جرارد ستاره افسانه ای انگلیس از او به عنوان یک مربی همیشه قهرمان یاد کرده بود، با نتایج این فصل به اوج خود رسیده است از همین رو برخی رسانه های جزیره مدعی شدند مصاف امروز کلاغ ها با برایتون آخرین فرصت برای بنیتس در راه حفظ جایگاهش روی نیمکت رهبری نیوکاسل خواهد بود.


در آن سوی میدان کریس هیتن بعد از برد مقابل وستهام که در اولین حضور ثابت جهانبخش رقم خورد تا حدودی آرامش را لمس کرد گرچه جایگاه متزلزل سیزدهمی مرغ های دریایی باعث شد تا این مربی هم اوضاع و احوال مساعدی نداشته باشد. ستاره ایرانی به نوشته سایت vavel بعد از گلزنی در بازی ها ملی با روحیه بالا به اردوی برایتون بازگشت اما این که امروز بتواند دومین حضور متوالی در ترکیب را تجربه کند به نظر سرمربی بستگی دارد به خصوص که دو هفته ای از تمرینات دور بود.


این درحالی است که بزرگ ترین حاشیه اردوی برایتونی ها تا قبل از مصاف با نیوکاسل به موضوع تمدید قرارداد گلن مورای گلزن 35 ساله با این باشگاه برمی گردد که باعث شده برخی رسانه های نزدیک به باشگاه با ناامیدی از عملکرد خریدهای گران قیمت تابستانی در ساختار تهاجمی از جمله لوکادیا، جهانبخش و ... نسبت به رفتارهای اخیر مورای واکنش نشان بدهد.


به هر ترتیب جدال امروز برایتون با کلاغ های سنت جیمزپارک می تواند تجربه ای بزرگ و ارزشمند برای ستاره ایرانی لقب بگیرد، مصافی که امروز از ساعت 17:30 آغاز می شود و از شبکه اینترنتی آنتن پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها