کد خبر : 1562460 | 28 مهر 1397 ساعت 11:48 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر روابط عمومی باشگاه اعلام کرد:

بلیت پرسپولیس - السد در ورزشگاه فروخته نمی‌شود

با اعلام مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس بلیت های طبقه پایین ورزشگاه آزادی در بازی با السد روز مسابقه به فروش نمی رسد.

بلیت پرسپولیس - السد در ورزشگاه فروخته نمی‌شود

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم های پرسپولیس و السد قطر روز سه شنبه در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر می روند و این در حالی است که بلیت فروشی این مسابقه به صورت اینترنتی آغاز شده. نکته قابل توجه فروخته شدن بلیت های جایگاه و روبه روی جایگاه در کمتر از 15 دقیقه بود که بازتاب زیادی داشت.


از این رو پندار خمارلو مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد. او گفت: طبق آخرین آماری که داشتیم به محض بازشدن سایت برای فروش بلیت ها 12 هزار نفر برای خرید بلیت جایگاه هجوم آوردند و این در حالی است که ما فقط 5 هزار بلیت جایگاه ویژه داریم. از طرف دیگر 500 بلیت برای ای اف سی است و محدودیت جا وجود دارد. پس طبیعی است که همه نتوانند خریداری کنند. به همین خاطر بلیت های جایگاه و روبه روی جایگاه همه اش به فروش رفته است.


وی ادامه داد: سایت بلیت فروشی نقص ندارد و این سایت بارها آزمایش شده است. ما مصوبه ای داریم که حساسیت های ای اف سی را رعایت کنیم. با توجه به نظر شورای تامین و تاکید ای اف سی طوری بلیت فروشی می کنیم که راهرو خالی از تماشاگر باشد.

 

از سوی دیگر برخی افراد دوست ندارند پشت دروازه بنشینند و به همین خاطر در بازی با الدحیل قسمت هایی از ورزشگاه خالی بود.


مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس همچنین گفت: با توجه به مصوبه شورای تامین کل بلیت های بازی پرسپولیس و السد باید اینترنتی فروخته شود و ما روز بازی هیچ بلیتی به علاقه مندان عرضه نمی کنیم. اگر بلیت مازادی باشد، البته اطلاع رسانی می کنیم و به فروش می رسانیم اما هواداران به هوای اینکه روز بازی می توانند بلیت طبقه اول تهیه کننده نباشند. بی تردید اگر سایت بلیتی برای فروش ندارد، دیگر امکان فروش در ورزشگاه نیست و به این معنی است که بلیت ها فروش رفته است.


خمارلو درباره رفع نواقص ورزشگاه آزادی برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: یکسری تغییرات زیربنایی در آزادی انجام می شود. شاید در نمای ظاهر این تغییر ملموس نباشد اما اگر دقت کنید جایگاه وی آی پی را تغییر دادند تا صندلی های جدید نصب کنند. اتاق ناظران و عکاسان در حال تعمیر است. از سوی دیگر مدیرعامل شرکت توسعه آقای کریمی تقریبا دفتر کارشان را به ورزشگاه آزادی منتقل کردند تا دستور وزیر ورزش را اجرا کنند. آخرین خبر هم این است که چند پیمانکار در بخش های مختلف کار را برعهده گرفتند و نواقص در صورت صعود به فینال به طور کامل رفع می شود.

 

دیدگاه‌ها