کد خبر : 1562462 | 28 مهر 1397 ساعت 11:52 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا تایید کرد؛ تمدید قرارداد سانه با سیتی

پپ گواردیولا دیروز جمعه تایید کرد که باشگاه منچسترسیتی و لروی سانه برای امضای یک قرارداد جدید بین این ستاره‌ی آلمانی و باشگاه سیتی در حال مذاکره هستند.

گواردیولا تایید کرد؛ تمدید قرارداد سانه با سیتی

به گزارش "ورزش سه"، لروی سانه وینگر 22ساله‌ی آلمانی که در فصل جاری در چهار بازی اول سیتی در لیگ برتر به میدان نرفته بود، بعد از آن در سه بازی پیاپی به میدان فرستاده شد تا نادرستی شایعات مطرح شده مبنی بر وجود اختلاف بین او و گواردیولا مشخص شود. اما از سوی دیگر سانه اخیراً از طرف یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان هدف انتقاد قرار گرفته. لوو بعد از شکست 3-0 تیمش مقابل هلند، سانه را بازیکنی بی‌تجربه خواند و تونی کروس هم در ماه سپتامبر، رفتار سانه را برای بازی در تیم ملی آلمان مناسب ندانسته بود.

 

با وجود همه‌ی این بی‌مهری‌ها به سانه، از مدتی پیش گفته شده بود که سیتی به شدت به دنبال حفظ او است و بر اساس گزارشها اینگونه اعلام شده بود که سانه و باشگاه منچسترسیتی به زودی یک قرارداد جدید امضا خواهند کرد. گواردیولا روز جمعه در کنفرانس خبری خود در پاسخ به سوالی در این باره گفت:" باشگاه روی این موضوع کار می‌کند". وقتی خبرنگار از پپ پرسید که آیا او باشگاه سیتی را به امضا کردن قرارداد جدید با سانه تشویق می‌کند یا نه، گواردیولا پاسخ داد:" بله، بدون شک".

 

گواردیولا در ادامه گفت:" ما قرارداد یک بازیکن را صرفاً به خاطر عملکردش در چند بازی اخیر تیم تمدید نمی‌کنیم. برای مثال قرارداد رحیم استرلینگ را به خاطر اینکه مقابل اسپانیا دو گل زده تمدید نمی‌کنیم. ما کیفیت بازیکنهایمان را ارزیابی می‌کنیم، همینطور رابطه‌ی آنها با باشگاه، اینکه در پست‌ تخصصی‌شان چقدر خوب جا افتاده‌اند، و عوامل دیگری مثل سن و سال و خیلی چیزهای دیگر که واقعاً مهم هستند. اینکه در طول فصل یک بازیکن در بخشی از فصل بهتر از دیگری یا بدتر از دیگری بازی کند طبیعی است. ما باید به بازیکنان‌مان در روزهای بدشان کمک کنیم و به آنها بفهمانیم که برای اینکه فوتبالیست‌های بهتری شوند باید سعی کنند کمترین فراز و نشیب را در کارنامه‌شان داشته باشند".


گواردیولا در ادامه‌ی کنفراس خبری‌اش گفت:" من بارها گفته‌ام که این بستگی دارد به اینکه یک بازیکن زیاد به میدان می‌رود و بازی می‌کند یا کم. چون کسی که زیاد در میدان بازی می‌کند گاهی باید سبک بازی‌اش را تغییر دهد. مثلاً در بعضی بازیها باید سریعتر کار کند، در بعضی بازی‌ها باید به تیم در ضدحمله‌ها کمک کند، در بعضی بازی‌ها باید توپ را بیشتر در کنترل داشته باشد و در بعضی بازی‌ها، کمتر. با توجه به همه‌ی این حرفها در کیفیت لروی سانه به عنوان یک فوتبالیست هیچ شکی نیست".

 

1346444

دیدگاه‌ها