کد خبر : 1562466 | 28 مهر 1397 ساعت 12:03 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

با کاپیتان پژمان در روز متفاوت تختی

منتظری روی زمین باخت؛ روی هوا برد(عکس)

مدافع ملی پوش استقلال در روزی که بازوبند را به بازو بسته بود دقایق متفاوتی را مقابل سایپایی ها تجربه کرد.

منتظری روی زمین باخت؛ روی هوا برد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیمکت نشینی مهدی رحمتی و مصدومیت خسرو حیدری باعث شد تا پژمان منتظری یک بار دیگر فرصت بستن بازوبند کاپیتانی را به دست بیاورد. مدافع ملی پوش و باتجربه آبی ها که این بار محمد دانشگر را کنار خود می دید دو نیمه متفاوت را در این مصاف حساس تجربه کرد گرچه پایان این قصه برای او و هم تیمی هایش خوش بود.

 

1346452


پژمان در حالی رهبری داخل میدان استقلال را برعهده داشت که در همان دقایق نخست بازی در مهار مهاجم خوش تکنیک و سرعتی سایپایی ها ناکام ماند تا یکی از زیباترین گل های این فصل لیگ برتر به تور دروازه استقلالی ها بچسبد. علی دشتی نه تنها منتظری بلکه سه بازیکن دیگر استقلال را دریبل کرد تا در موقعیت تک به تک از زاویه بسته دروازه حسینی را باز کند.

 

1346453


منتظری اما در روزی که روی چمن ناهموار تختی بیشتر جنگ ها و دوئل های زمینی را باخت روی هوا در تقابل با مهاجم بلندزن سایپا موفق بود تا در بیشتر صحنه ها شاهد برد او در جنگ های هوایی باشیم. تقابل دیدنی کاپیتان پژمان با آرمان رمضانی تک مهاجم سایپا در بیشتر صحنه های درون محوطه جریمه استقلال رقم خورد گرچه تجربه بالای منتظری ملی پوش این فرصت را به مهاجم جوان نارنجی پوشان نداد تا سرنوشت بازی را تغییر دهد.

 

دیدگاه‌ها