کد خبر : 1562495 | 28 مهر 1397 ساعت 13:40 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواریم انتظاری مرد عمل باشد

قاسمی‌نژاد: حق ما پیروزی با پنج گل بود

هافبک پدیده خراسان گفت: حق ما در بازی با فولاد پیروزی 5 بر صفر بود اما باز هم همین که با دست پر از زمین خارج شدیم خوشحالیم.

قاسمی‌نژاد: حق ما پیروزی با پنج گل بود

امین قاسمی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی ما با فولاد دو نیمه متفاوت داشت، نیمه اول زیاد توپ لو دادیم اما نیمه‌دوم شکل کارمان فرق کرد و بهتر شدیم و به نتیجه لازم هم رسیدیم که از این بابت خدا را شکر می‌کنم.

وی در خصوص اینکه بازی لیگ پدیده با بازی حذفی این تیم برابر فولاد چه فرقی داشت، خاطرنشان کرد: البته که من بازی حذفی را به دلیل درد کشاله بازی نکردم اما به نظرم فرق این بازی با آن بازی در این بود که آنها بعد از بازی حذفی ما را دقیق‌تر آنالیز کرده بودند و می‌خواستند با یک بازی بسته پدیده را کنترل کنند. ما نیمه اول کارمان شکل نگرفت اما باز هم  می‌توانستیم نیمه اول را هم با گل به پایان برسانیم.

 

هافبک تهاجمی پدیده که روز خوبی را برابر فولاد پشت سر گذاشت، اذعان داشت: اگر به گلی که به اشتباه از ما آفساید اعلام کردند، تک به تکی که از دست یونس رفت، توپی که می‌شد محمد قاسمی‌نژاد گل کند دقت کنید، خواهید دید حق ما از این بازی 5گل از این موقعیت‌های مسلم بود اما باز هم سه امتیاز مهم بود که گرفتیم. ما در این بازی یک موقعیت به مهاجم آن‌ها در نیمه دوم بیشتر ندادیم که شوت او را هم گلر ما گرفت.

 

وی ادامه داد: جا دارد از همه هوادارانی که به ورزشگاه امام رضا آمدند و از نزدیک بازی را دیدند و خوشحال و دست پر به خانه‌هایشان برگشتند تشکر کنم، همین‌طور مشهدی‌های که دلشان با این تیم است و هوادار نماینده شهرشان هستند.

 

قاسمی‌نژاد در پاسخ به اینکه علت راه افتادن ناگهانی پدیده در نیمه دوم چه بود؟ گفت: حقیقتا نیمه‌دوم با حرف‌هایی که آقای گل‌محمدی در رختکن زد، توانستیم به بازی سرعت بدهیم و از فضاها بیشتر استفاده کنیم که خواسته‌های ایشان بود و در زمین پیاده شد و بازی خوب و منطقی اجرا کردیم.

 

وی با بیان اینکه حیف است از پدیده حمایت نشود، خاطرنشان کرد: شکر خدا آقای انتظاری بعد از این همه کش و قوس خودشان به آقای گل محمدی زنگ زدند و برای اولین بار بود که پا پیش گذاشتند و قول دادند به کمک باشگاه بیایند. البته امیدوارم ایشان مثل دیگران که حرف زدند و پشت تیم را خالی کردند نباشند و در حد حرف نباشد. به نظر من اگر اتفاق فوتبالی خوبی در خراسان قرار است بیفتد با حمایت کل استان رخ خواهد داد و قطعا نتیجه خوبی به دست خواهد آمد و دل همه هواداران که از جان و دل تشویق می‌کنند و در کنار هم است که می‌توانیم دل همه را شاد می‌کنیم.

 

دیدگاه‌ها