کد خبر : 1562499 | 28 مهر 1397 ساعت 13:10 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ ترسی از بارسلونا و مسی نداریم

سیمون کیار، مدافع سویا تاکید کرد که او و هم تیمی‌هایش هیچ ترسی از بارسلونا و لیونل مسی ندارند.

هیچ ترسی از بارسلونا و مسی نداریم

به گزارش "ورزش سه"، سویا امشب در نوکمپ مهمان بارسلونا خواهد بود و دیدار حساسی پیش رو خواهد داشت. آنها با 1 امتیاز اختلاف نسبت به بارسا در صدر جدول قرار گرفته اند و شرایط خوبی را تجربه می‌کنند. تنها تیمی که تا به اینجا بیش از سویا گلزنی کرده، بارسلونا بوده ولی کیار هیچ ترسی از آبی اناری ها ندارد.

 

 

1346281

 

 

او گفت:" آیا کلمه ای برای توصیف مسی در جهان وجود دارد؟ او فوق العاده است و در بالاترین سطح قرار دارد، متوقف کردن او کار بسیار دشواری است. نمی‌توان مسی را به راحتی مهار کرد زیرا بارسلونا بازیکنان بزرگ دیگری دارد که از فضاها به خوبی استفاده می‌کنند.  باید مقابل مسی دفاع کرد و فواصل پیش روی او را پوشش داد و مطمئن شد که او بهترین عملکرد را نداشته باشد. بار دیگر، برای من افتخاری است که مقابل بهترین تیم و بهترین بازیکنان بازی کنم و تلاش کنم که آنها را شکست دهم."

 

سویا آخرین بار در سال 2015 موفق شد بارسا را شکست دهد و آخرین پیروزی آنها در نوکمپ به سال 2010 بازمی‌گردد. کیار ادامه داد:" نمی‌توان با ترس وارد نوکمپ شد زیرا نابود می‌شوید. باید به خودتان باور داشته باشید، به سبک بازی تان. بنابراین ترسی از آنها نداریم ولی مشخصا به آنها احترام می‌گذاریم زیرا بزرگترین تیم هستند."

 

دیدگاه‌ها