کد خبر : 1562531 | 28 مهر 1397 ساعت 15:07 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

مصطفی نتوانست انتقام یزدانی را بگیرد

حیف شد؛ شکست میلیمتری حسین‌خانی برابر باروز

دومین کشتی گیر ایرانی هم مقابل حریف آماده آمریکایی خود شکست خورد تا جردن باروز مدعی اصلی قهرمانی در وزن 74 کیلوگرم باشد.

حیف شد؛ شکست میلیمتری حسین‌خانی برابر باروز

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور همه منتظر گرفتن انتقام از هموطن این کشتی گیر آمریکایی بودند.


بهترین فرصت مبارزه مصطفی حسین خانی با جردن باروز بود؛ جایی که کشتی گیر باتجربه ایرانی باید برابر یکی از اسطوره های کشتی آمریکا می ایستاد. باروز که در سال های اخیر به 5 طلای المپیک و جهان دست یافته و تا به حال مقابل هیچ کدام از کشتی گیران ایرانی شکست نخورده، در دور دوم حریف مصطفی حسین خانی شد.


حسین خانی که در وزن 74 کیلوگرم کشتی می گرفت،  در دور نخست رقابت های جهانی مجارستان مقابل "دی لومائو" از جزایر پالائو با نتیجه 11 بر صفر به برتری رسید تا با روحیه ای بالا به مصاف باروز برود.


شاید همه شانس را قبل از این مسابقه به جردن باروز می دادند و حتی تصور می کردند خیلی راحت برابر حسین خانی به برتری برسد؛ اما اینطور نشد. مصطفی که یک مدال برنز جهانی در همین بوداپست در کارنامه دارد،‌با برنامه و تمام توان به مصاف جردن رفت و در یک کشتی برابر تا لحظات پایانی 3 بر 3 بود. با این نتیجه نماینده ایران می توانست یک شگفتی بزرگ را رقم بزند و برنده از تشک خارج شود؛ اما تجربه و آمادگی کشتی گیر آمریکایی چربید و در ثانیه های پایانی چهارمین امتیاز را هم گرفت.


بدین ترتیب حسین خانی 4 بر 3 از جردن شکست خورد و  برای کسب مدال برنز باید منتظر حضور باروز در دیدار فینال باشد.

دیدگاه‌ها