کد خبر : 1562604 | 28 مهر 1397 ساعت 19:00 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

اگر این هفته کمک نکنند یعنی موفقیت پدیده را نمی خواهند

خلعتبری:نمی‌شود درباره ملی‌پوش نداشتن صحبت‌کرد

هافبک پدیده می گوید اگر مسئولانی که به پدیده قول داده اند تا پایان هفته کمک نکنند یعنی موفقیت این تیم را نمی خواهند.

خلعتبری:نمی‌شود درباره ملی‌پوش نداشتن صحبت‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خلعتبری که یکی از بازیکنان موفق پدیده ای ها در لیگ هجدهم محسوب می شود. او درباره شرایط این روزهای تیم پدیده و احیای خود با خبرنگار "ورزش سه"، به صحبت پرداخت.

 

بدشانسی یکسان برای پدیده و ذوب‌آهن و فولاد

در هفته های اخیر هم برابر ذوب آهن و هم برابر فولاد خوزستان دو بار قرار گرفتیم و این دقیقا یک بدشانسی بزرگ برای هر سه تیم بود. ما در شرایط بسیار سختی از سد این دو تیم گذشتیم و فکر می کنم اگر در مراحل بالاتر به این تیم ها می خوردیم خیلی بهتر بود. بهرحال با همان شرایطی سختی هم که داشتیم توانستیم با پیاده کردن چیزهایی که آقای گل محمدی از ما خواستند هم در لیگ و هم در جام حذفی برابر این دو تیم قدرتمند به برتری برسیم.

 

استرس ما در لیگ کمتر از حذفی بود

دوهفته پیش هم در جام حذفی به فولاد خوردیم و توانستیم در یک بازی سخت آنها را شکست بدهیم ولی در لیگ کارمان آسان تر بود چرا که استرس ما باتوجه به وضعیتمان در جدول از آنها کمتر بود. ما می دانستیم شرایط آنها طوری است که نیاز مبرمی به این برد دارند اما پدیده از فضاهای بین هافبک ها و دفاع ها استفاده کرد و توانستیم فولاد را شکست بدهیم. پدیده برای آنکه درصدرجدول بماند به سه امتیاز این بازی نیاز داشت که با پیروزی در این بازی به آن چیزی که می خواستیم رسیدیم.

 

 

1342592

 

برای پدیده فرقی نمی کند با چه تیمی بازی دارد

حیف شد که ما در مراحل اول جام حذفی با تیم های فولاد و ذوب بازی داشتیم. به نظرم این ها تیم هایی هستند که می توانند هر جامی را جذاب کنند. نباید قرعه های اول را بین تیم های سخت برگزار کنند. البته برای پدیده فرقی نمی کند چه در جام حذفی و چه در لیگ برتر برابر چه تیمی بازی کند چرا که هدف ما پیروزی در بازی هایی است که به میدان می رویم.

 

برای قهرمانی نیم فصل زود است

درباره اینکه گفته می شود پدیده می تواند به عنوان قهرمان نیم فصل خود را معرفی کند باید گفت اینکه از حال بخواهیم صددرصد پدیده را صدرنشین نیم فصل بدانیم خیلی زود است، ما تا نیم فصل ۶ بازی دیگر آن هم با حریفان سخت داریم و با این حساب نمی توان از حالا پیش بینی کرد قهرمان نیم فصل پدیده است. البته ما تلاش می کنیم که به این مقام دست پیدا کنیم اما واقعا با توجه به شرایط این اتفاق بسیار سخت است. البته این را هم بگویم با وجود تلاش همه بازیکنان، آقایحیی و مجموعه هم زحمات زیادی کشیدند تا بتوانیم در این شرایط خودمان را حفظ کنیم.

 

از مسئولان فقط شهردار به ما کمک کرد

ما برای استان خراسان یک نماینده خوب هستیم و با جان و دل بازی می کنیم و امیدوارم مسئولین هم به فکر باشند و از این تیم حمایت کنند. اگر بازیکنان از لحاظ روحی مشکلی نداشته باشند می توانند بهترین نتایج را برای تیم رقم بزنند. در حال حاضر فقط شهردار از تیم حمایت کردند و ۵ درصد بابت پاداش ها پرداخت کرده‎اند انشاالله بقیه مسئولین هم بتوانند کمک کنند وقتی کمکی نباشد و پولی تزریق نشود انگار همه چیز بی فایده است چرا که هنوز بازیکن دغدغه مالی دارد و نمی تواند با تمام توان بجنگد. اگر مشکلات مان این هفته حل نشود می توان نتیجه گرفت کسی علاقه ای به موفقیت پدیده ندارد.

 

با آزادی عمل بیشتری در زمین بازی می کنم

باتوجه به مسئولیتی که آقای گل محمدی به من دادند و شرایط تیم من با آزادی عمل بیشتری در زمین بازی می‎کنم و جای ثابتی ندارم. وقتی مربی به من اعتماد می کند و بازیکنان هم خوب کار می کنند بالطبع بهترین بازی را انجام می دهم و این برای من همیشگی بوده. همین آزادی عمل کمک می کند که من بهترین نمایش را به همراه نتیجه ای خوب با تیم داشته باشم.

 

پدیده می تواند در تیم ملی بازیکن داشته باشد

به نظرم اینکه پدیده صدرنشین است یعنی آنکه بازیکنانی که در این تیم حضور دارند پتانسیل حضور در تیم ملی را دارند اما این موضوع به نظر سرمربی تیم ملی بستگی دارد البته این اتفاق ناراحت کننده است اما نمی شود درباره اش صحبتی انجام داد. البته از اینکه تیم ملی موفق می شود بازی های خوبی به نمایش بگذارد همه ما خوشحال می شویم و آرزوی موفقیت برای ملی پوشان داریم.

 

1332768

 

 

باید دست پر به خانه برگردیم

 

بازی سختی با مسجدسلیمان مقابل نفت داریم، من بازی آنها مقابل استقلال در لیگ و جام حذفی را دیدم. ضمنا بازی آنها مقابل ماشین سازی را هم دیدم آنها تیم خوبی دارند فقط متاسفانه بدشانسی دارند. من قبلا در سپاهان با آقای مرزبان کار کردم، ایشان هدف دارند و مربی کاربلدی هستند و به خوبی روی بازیکنان حریف کار می کند و برنامه دارند. امیدوارم ما بتوانیم سه امتیاز این مسابقه را بگیریم چون ما محکوم به برد هستیم و اگر نتوانیم این بازی را برنده باشیم اوضاع برای ما خوب نخواهد بود، ما باید در این بازی دست پر به خانه بازگردیم.

 

دیدگاه‌ها