کد خبر : 1562630 | 28 مهر 1397 ساعت 20:23 | 54.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای نشریات ایتالیایی؛

کونته؛ تنها یک قدم تا نیمکت رئال مادرید!

به نظر می رسد روزهای کوتاه دوران حضور خولن لوپتگی روی نیمکت رئال مادرید در حال اتمام است.

کونته؛ تنها یک قدم تا نیمکت رئال مادرید!

 

به گزارش "ورزش سه"، شکست امروز رئال مادرید برابر لوانته در خانه کار را برای ادامه فعالیت خولن لوپتگی دشوار ساخته است و به نظر می رسد دیگر هواداران رئال مادرید تحمل حضور او را روی نیمکت ندارند.

 

اما نشریه ایتالیایی کوریره دلا اسپورت ساعتی پیش مدعی شد آنتونیو کونته در آستانه پذیرش هدایت رئال مادرید است و ممکن است طی روزهای آتی این سرمربی ایتالیایی هدایت کهکشانی ها را بر عهده گیرد.

 

1303351

 

شاید در حال حاضر تنها مشکل کونته برای پذیرش هدایت رئال مادرید، مشکل پرونده او با باشگاه سابق خود در مورد درخواست کونته برای غرامت است اما شاید این سرمربی ایتالیایی برای پذیرفتن پست جدید، قید مبلغ 10 میلیون یورویی را زده و پیشنهاد کهکشانی ها را قبول کند.

 

البته سانتیاگو سولاری، سرمربی تیم دوم رئال مادرید نیز یکی از گزینه های مطرح شده برای هدایت کهکشانی هاست و اگرچه فلورنتینو پرز علاقمند است زودتر لوپتگی را اخراج کند، اما دیگر ارکان مدیریتی به او پیشنهاد داده اند تا ال کلاسیکو صبور باشد و بعد در مورد آینده سرمربی فعلی تصمیم بگیرد.

 

به هر حال مشخص است شرایط مناسبی برای ادامه فعالیت لوپتگی در برنابئو فراهم نیست و شاید حتی فرصت حضور در دیدار برابر ویکتوریا پلژن و بارسلونا نیز به او داده نشود.

دیدگاه‌ها