کد خبر : 1562640 | 28 مهر 1397 ساعت 21:22 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس 1 - 1 جنوا؛ بالاخره توقف در گام نهم

یوونتوس در دیداری مهیج در خانه برابر جنوا 1-1 متوقف شد.

یوونتوس 1 - 1 جنوا؛ بالاخره توقف در گام نهم

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه بیانکونری در اوایل بازی با گل رونالدو از جنوا پیش افتاده بود، اما دروازه آنها در نیمه دوم باز شد تا بالاخره بعد از 8 هفته پیروزی تیم آلگری در سری آ امتیاز از دست بدهد.
 

یوونتوس بازی را هجومی آغاز کرد و بعد از چند حمله نصفه و نیمه، در دقیقه 14 فرصت بسیار خوبی برای زدن گل اول داشت اما ضربه سر رونالدو روی ارسال کانسلو به دیرک دروازه برخورد کرد.

 

اما در دقیقه 18 یوونتوس به گل رسید. روی ارسال کانسلو و ناهماهنگی مدافع جنوا، رونالدو مقابل دروازه صاحب فرصت شده و با یک ضربه دقیق زننده گل اول لقب گرفت.

 

1346682

 

1346677

 

در دقیقه 25 این بار رونالدو با یک ضربه محکم دروازه جنوا را تهدید کرد اما رادو با عکس العملی دیدنی مانع باز شدن دروازه شد.

 

در ادامه جنوا کمی از زیر فشار یوونتوس خارج شد و می توانست با ضربه کوامه از پشت محوطه به گل برسد اما شوت راهی به دروازه نیافت تا در نهایت 45 دقیقه اول با برتری 0-1 یوونتوس به پایان برسد.

 

اما جنوا نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 52 بهترین فرصت را برای گلزنی به دست آورد اما ضربه پیاتک از پشت محوطه با عکس العمل دیدنی شزنی همراه بود.

 

1346676

 

دقایقی بعد و با ارسال بتسا، پیاتک با یک ضربه سر دروازه یوونتوس را تهدید کرد اما بدشانس بود که توپ او راهی به دروازه نیافت.

 

اما در دقیقه 68 جنوا به گل رسید. روی ارسال کوامه، بتسا موفق شد بدون مدافع یارگیر و به راحتی با ضربه سر دروازه شزنی را باز کند.

 

یوونتوس بلافاصله بعد از دریافت گل می توانست توسط رونالدو به گل برسد اما ضربه سر او راهی به دروازه نیافت. در دقیقه 77 پیانیچ با یک ضربه دیدنی دروازه جنوا را مورد هدف قرار داد اما بدشانس بود که توپ او تبدیل به گل نشد.

 

در اواخر بازی دیبالا پشت محوطه صاحب فرصت شد اما ضربه او با بی دقتی به بیرون رفت تا در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد.

دیدگاه‌ها