کد خبر : 1562651 | 28 مهر 1397 ساعت 21:47 | 55.5K بازدید | 0 دیدگاه

روی محسن ربیع خواه حساب کنید (عکس)

هافبک جنگنده و پرتلاش پرسپولیس بعد از تحمل نزدیک به شش ماه دوری از ترکیب این تیم، برابر نود ارومیه دقایقی به میدان رفت تا آمادگی‌اش سنجیده شود.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی برابر السد قطر برگزار کننده دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیاست که مصدومیت و فشار بازی‌ها بازیکنان را دچار افت کرده است. کمبود بازیکن از یک طرف و مصدومیت‌های جزیی و در عین حال فشردگی بازی‌ها باعث شده تا برانکو ایوانکوویچ در این روزها شرایط سختی را دنبال کند و در عین حال به جسارت و جنگندگی بازیکنانش ببالد.


کمبود بازیکن در پرسپولیس حتی در بازی رفت مجبور شد به چند مهره جوان خود که برای اولین بار حضور در میادین بین‌المللی را تجربه می‌کنند، بازی دهد. در این شرایط محسن ربیع‌خواه، هافبک پرسپولیس که به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی ماه‌ها دور از میادین بوده این روزها سخت تمرین می‌کند تا به آمادگی لازم برای حضور در زمین برسد و از نفرات با انگیزه تمرینات پرسپولیس است.


ربیع‌خواه محبوب سکوها نیست و همیشه نادیده گرفته شده است ولی به شدت بازیکن به درد بخور و کارآمدی است که با خصوصیات دفاعی و بازی در چند پست به شدت به کار سرخپوشان می‌آید. خصوصاً اگر شرایط در نیمه دوم و 20 دقیقه پایانی بازی به شکلی باشد که سرخپوشان نیاز به حفظ نتیجه داشته باشند حضورش در زمین می‌تواند کارآمد باشد.

 

1346704

دیدگاه‌ها