کد خبر : 1562670 | 28 مهر 1397 ساعت 22:42 | 109.3K بازدید | 0 دیدگاه

عموری غایب بزرگ جام ملت های آسیا

عموری جام ملت ها را از دست داد!

ستاره تیم ملی فوتبال امارات به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی جام ملت ها را از دست داد.

عموری جام ملت ها را از دست داد!

به گزارش "ورزش سه"، عمر عبدالرحمان ستاره تیم ملی امارات و باشگاه الهلال در دیدار با الشباب از ناحیه لیگامنت زانو دچار مصدومیت شد تا به بیمارستان منتقل شود.


بعد از حضور عموری در بیمارستان مشخص شد که این بازیکن از ناحیه رباط صلیبی زانو با مصدومیت شدید پارگی رباط رو به رو شده و به همین دلیل شانس حضور در جام ملت های آسیا را از دست داده است. این مصدومیت 6 تا 8 ماه بازیکنان را از میادین فوتبال دور می کند و به همین دلیل و با توجه به فاصله کوتاه باقی مانده تا جام ملت ها، این بازیکن نمی تواند برای تیم ملی کشور خود در میزبانی از جام ملت های آسیا به میدان برود.

 

1346722

 

1346723


تیم ملی امارات و زاکه رونی سرمربی این تیم حساب ویژه ای روی درخشش مرد سال سابق فوتبال آسیا برای ثبت یک نتیجه به یاد ماندنی در میزبانی از جام ملت های باز کرده بودند اما حالا با این اتفاق و با از دست رفتن مهره ای با ارزش و کلیدی، مطمئنا شانس امارات بسیار کاهش خواهد یافت.


عموری در ابتدای فصل با یک انتقال جنجالی راهی کشور عربستان و تیم فوتبال الهلال شد اما این انتقال جنجالی برای او خوش یمن نبود تا حالا ستاره جذاب فوتبال در خاورمیانه نتواند در تورنمنت مهم قاره در زادگاهش به میدان برود.

 

1346721

دیدگاه‌ها