کد خبر : 1562685 | 29 مهر 1397 ساعت 00:35 | 187.8K بازدید | 0 دیدگاه

خبر بد برای هواداران بارسا

رسمی؛ مسی ال کلاسیکو را از دست داد

لیونل مسی به دلیل مصدومیت آرنج در بازی امشب برابر سویا، دیدار یکشنبه آینده مقابل رئال را از دست داد.

رسمی؛ مسی ال کلاسیکو را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی دقیقه 17 بازی با سویا در جدال برای تصاحب توپ با واسکز روی آرنج دست راست خود به زمین افتاد و مصدوم شد. او سپس تقاضای تعویض کرد و جای خود را به عثمان دمبله داد. فوق ستاره آرژانتینی  بلافاصله راهی کلینیک باشگاه بارسلونا شد تا تست های پزشکی دقیق روی ناحیه مصدوم او انجام شوند.

 

 

1346727

 

 

1346761

 

 

نظر اولیه پزشکان در مورد مصدومیت مسی مثبت نبود و دقایقی پیش پس از آزمایشات و با اعلام رسمی باشگاه بارسلونا تایید شد که مسی سه هفته قادر به همراهی بارسا نخواهد بود و به این ترتیب بازی با اینتر و سپس رئال را از دست خواهد داد. برای بازگشت مسی باید تا هفته دوم ماه نوامبر صبر کرد و محتمل به نظر می رسد که برای جلوگیری از هر گونه ریسکی، او پس از وقفه بازی های ملی ماه نوامبر، به ترکیب بارسا اضافه شود.

 

به این ترتیب مسی شش بازی آینده بارسا را از دست خواهد داد؛ بازی با اینتر، رئال، کولتورال لئونسا(کوپا دل ری)، رایو وایکانو، بازی برگشت با اینتر در سن سیرو و در انتها بازی با رئال بتیس. احتمالا او در بازی با اتلتیکو قادر به همراهی آبی و اناری ها خواهد بود.

 

قطعا غیبت مسی در ال کلاسیکوی یکشنبه آینده اتفاقی ناخوشایند برای بارسا و هوادارانش خواهد بود و جالب اینکه پس از سال ها، ال کلاسیکو بدون حضور رونالدو و مسی برگزار می شود که بی شک روی جذابیت های این بازی، تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.

 

 

1346760

دیدگاه‌ها