کد خبر : 1562687 | 29 مهر 1397 ساعت 01:05 | 45.7K بازدید | 0 دیدگاه

تراشتگن باعث پیروزی ما شد

والورده: غیبت مسی تاثیرگذار خواهد بود

بارسلونا در شبی که مسی را به دلیل مصدومیت از دست داد، توانست به لطف درخشش تراشتگن بر سویا پیروز شود.

والورده: غیبت مسی تاثیرگذار خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسا با این پیروزی به صدر جدول بازگشت اما مسی را برای یک ماه در اختیار نخواهد داشت.

 

 

1346767

 

 

والورده، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« بازی را بسیار خوب شروع کردیم. 15 روز پیش برابر والنسیا گلی زودهنگام دریافت کردیم ولی امشب ما بودیم که یک گل زودهنگام به ثمر رساندیم. فوتبال همین است. مصدومیت مسی تمرکز را از ما گرفت. نمی دانستیم می تواند به بازی برگردد یا خیر. در هر صورت مصدومیت او اتفاقی ناخوشایند برای ما بود. از این پیروزی خوشحالم؛ چرا که در آستانه یک هفته دشوار، پس گرفتن صدرنشینی می تواند روحیه بخش باشد.»

 

 

1346763

 

 

تراشتگن:« واقعیت این است که با مهارهای فوق العاده او توانستیم برتری را حفظ کنیم و برنده از زمین خارج شویم. سال گذشته گل های کمی دریافت می کردیم اما امسال شرایط خوبی از این حیث نداریم.»

 

افت روحی دمبله:« نمی دانم. در نهایت برخی بازیکنان بیشتر بازی می کنند و برخی کمتر. دمبله در سه بازی قبلی فیکس نبوده ولی روی او حساب می کنم.»

 

 

1346760

 

 

خوشبینی به بازی با اینتر و رئال:« شرایط خوبی داریم و با انگیزه هستیم. چهارشنبه برای صدرنشینی گروه با اینتر بازی داریم و سپس یکشنبه، ال کلاسیکو برابر رئال. هفته ای دشوار است ولی شروع خوبی داشتیم.»

 

غیبت مسی:« واضح است که غیبت او حس خواهد شد. مهم نیست چه کسی جای او را می گیرد؛ چرا که همه می دانیم که مسی چه تاثیری روی بازی ما دارد. در هر صورت باید این مساله را بپذیریم و با آن کنار بیاییم. مسلما غیبت او به چشم خواهد آمد. باید بدون مسی خودمان را برای مقابله با حریفانی دشوار آماده کنیم. جایگزین های خوبی در تیم دارم؛ هرچند که مسی با هیچ بازیکنی قابل قیاس نیست.»

 

 

 

دیدگاه‌ها