کد خبر : 1562796 | 29 مهر 1397 ساعت 15:10 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

برای نجات تیم همه پای کار آمدند؛

تجویز نسخه خروج از بحران برای قشقایی

در نشستی با حضور برخی از مدیران استان، پیشکسوتان فوتبال ،تعدادی از اعضای هیئت مدیره باشگاه قشقایی و علاقمندان به این تیم راهکارهای خروج از بحران باشگاه قشقایی شیراز بررسی شد.

تجویز نسخه خروج از بحران برای قشقایی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال قشقایی شیراز که اولین فصل حضور خود را در لیگ یک پشت سر می گذارد، پس از بازداشت ابراهیم طالبی که هنوز هم تکلیفش مشخص نشده، شرایط خوبی ندارد.


آنها فصل را خوب شروع نکردند ولی در ادامه خیلی خوب توانستند امتیازات را جمع آوری کنند و به صدر جدول هم رسیدند، اما با از دست دادن سرمربی و اضافه شدن مشکلات مالی به نظر می رسد این تیم در شرایط سختی قرار گرفته است.


در همین راستا شامگاه جمعه جلسه ای اضطراری در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با حضور حیدر علی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، نماینده مردم شیراز، نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس، نجف پور مالک باشگاه قشقایی و برخی از مسئولان دیگر استان فارس برگزار شد.


در این جلسه پیشنهادات متعددی در خصوص وضعیت آینده تیم فوتبال قشقایی مطرح شد که پیشنهاد واگذاری بخشی از سهام این باشگاه به غیر مورد استقبال حاضرین قرار گرفت. قرار است طی روزهای آینده ساز و کار و مقدمات این جا به جایی بررسی و به اطلاع عموم برسد.

دیدگاه‌ها