کد خبر : 1562805 | 29 مهر 1397 ساعت 15:35 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

همیشه باید برای اتفاق بزرگ آماده باشیم و بازی پرسپولیس یکی از آنهاست

گابی: قهرمانی آسیا علاوه بر السد برای قطر هم مهم است

ستاره اسپانیایی السد قطر با اعلام اینکه ژاوی برای حضورش در قطر تاثیر داشت، از انگیزه بزرگ تیمش در آستانه جدال نیمه نهایی برای صعود به فینال آسیا خبر داد.

گابی: قهرمانی آسیا علاوه بر السد برای قطر هم مهم است

به گزارش "ورزش سه"، گابی سورپرایز ویژه السد قطر برای فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شد. ستاره اسپانیایی با سابقه کاپیتانی تیم مطرح اتلتیکومادرید اکنون در کنار ژاوی حضور یافته و از انگیزه هم‌تیمی‌هایش برای تحقق رویای حضور در فینال و دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا خبر می‌دهد.


بازیکن باسابقه السد قطر که نزدیک به 14 سال در اتلتیکومادرید حضور داشته و با 414 بازی برای روخی بلانکو، بازوبند کاپیتانی آنها را نیز بر بازو بسته، در تابستان با قراردادی 20 میلیون یورویی به جمع هم‌تیمی‌های ژاوی هرناندز اضافه شد.


او اکنون با حضور در السد قطر و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی که بازی رفت را در دوحه مقابل پرسپولیس شکست خورده، به استادیوم آزادی خواهد رفت تا امیدهایش برای صعود به فینال را جستجو کند. او در مصاحبه با سایت AFC در خصوص این بازی در استادیوم آزادی گفته: ورزشگاه آزادی شبیه بزرگترین ورزشگاه‌های اروپا است و جو عالی‌ای بر آن حاکم است. اما در واقع بازیکنان فوتبال باید خودشان را برای اتفاقات بزرگ آماده کنند و این یکی از آنهاست.


وی درباره شانس تیمش برای صعود به فینال این رقابت‌ها علیرغم شکست در بازی رفت گفته: رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا به همراه السد برای من و باشگاه تاریخی است. این لحظه خاصی خواهد بود. همیشه در فوتبال لحظات شیرین در ذهن ها می ماند و امیدوارم این لحظه جزو آنها باشد.


گابی در خصوص حضورش از لالیگا در لیگ ستارگان و تیم السد قطر گفت:


ژاوی در آمدن من به السد نقش کلیدی داشت. او با من تماس گرفت و اعلام کرد که السد باشگاه بزرگی است و  هدفش قهرمانی در آسیا است. قهرمانی در آسیا فقط برای باشگاه السد مهم نیست بلکه برای کشور قطر نیز مهم است. به همین خاطر است که من اینجا هستم.

دیدگاه‌ها