کد خبر : 1562827 | 29 مهر 1397 ساعت 16:56 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش می کنیم به بالای جدول برسیم

گوهری: مردم جم مشکلات زیادی را تحمل می کنند

احمد گوهری دروازه بان تیم پارس جنوبی جم می گوید اهالی جم بسیار خونگرم هستند و هر بازی از تیم پارس حمایت می کنند.

گوهری: مردم جم مشکلات زیادی را تحمل می کنند

به گزارش "ورزش سه"، احمد گوهری دروازه بان پارس جنوبی این فصل یکی از بهترین بازیکنان این تیم بوده است. او در گفتگو با ورزش سه راجع به شرایط تیم پارس جنوبی گفت: تیممان شرایط خوبی دارد، پس از این که در چند بازی نتوانستیم پیروز شویم، یک برد به دست آوردیم که خیلی ارزشمند بود. حالا تمرینات را پشت سر می گذاریم تا در بازی های بعد هم موفق شویم.

 

وی در پاسخ به سوالی راجع به وضعیت خودش هم پاسخ داد: من این فصل وضعیت خیلی خوبی دارم و خوشحالم که می توانم برای پارس جنوبی بازی کنم و همچنین خوشحالم که اعتماد آقای تارتار را جلب کرده ام. باید تمام تلاشم را کنم تا پاسخ اعتماد او را بدهم.

 

او در ادامه به نقش دروازه بان باتجربه ای چون رحمان احمدی اشاره کرد و گفت: آقای احمدی واقعا خیلی بامعرفت و خوب است. من خوشحالم که با او هم تیمی هستم. فرقی نمی کند من بازی کنم یا آقای احمدی و این حرف ها را ندارد، ایشان خیلی به من کمک می کنند. هرکسی که آقای تارتار بگوید درون دروازه می ایستد و تلاشمان برای موفقیت باشگاه است.

 

گوهری درباره مصاحبه مهدی تارتار که گفته بود هدف پارس بقا در لیگ است هم گفت: کسی از آینده خبر ندارد و نمی شود آینده را پیش بینی کرد اما ما تمام تلاشمان این است که به بالای جدول صعود کنیم و الان هم وضعیتمان بد نیست.

 

احمد گوهری درخصوص مسائل مالی باشگاه پارس جنوبی اظهار داشت: دوست ندارم راجع به مسائل مالی صحبت کنم و می خواهم سوال های فنی را پاسخ دهم اما فقط این را بگویم که 15 درصد دریافتی داشته ایم.

 

وی در پایان با اشاره به خونگرمی مردم شهر جم نیز گفت: مردم جم واقعا انسان های خیلی خوب و خونگرمی هستند. این جا یک شهر کوچک است که به خاطر مسائل نفتی و گازی مردمش مشکلات زیادی را تحمل کرده اند و تنها امیدشان به فوتبال است، ما وظیفه داریم آن ها را خوشحال کنیم. همانطور که گفتم اینجا شهر کوچکی است اما مردم خیلی خوب از ما حمایت می کنند.

 

 

دیدگاه‌ها