کد خبر : 1562835 | 29 مهر 1397 ساعت 17:18 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

فرجی: برای نکونام همه کار می‌کنیم

اشتباهات داوری رده چهارم را از نساجی گرفت

مدافع تیم نساجی مازندران می‌گوید که تا به اینجا اشتباهات داوری از آن‌ها امتیازات زیادی گرفته و باعث شده که تیمشان در اینجای جدول حضور داشته باشد.

اشتباهات داوری رده چهارم را از نساجی گرفت

به گزارش "ورزش‌سه"،  فرشاد فرجی مدافع تیم نساجی مازندران در بازی برابر سپاهان گل بسیار حساسی را مقابل زردپوشان اصفهانی به ثمر رساند و خیلی زود توسط استنلی پاسخ داده شد. این مدافع راست که در چند دیدار اخیر تیمش نمایش خوبی از خود ارائه داده است در خصوص جدال با سپاهان گفت:


بازی خیلی خوبی بود و از ابتدای خیلی خوب و با برنامه کار کردیم و توانستیم در همان ابتدای مسابقه به گل برسیم. ما توانایی کسب امتیاز از این دیدار را داشتیم ولی بی‌دقتی در استفاده از موقعیت‌ها و عدم تمرکز در خط دفاعی باعث شد هم فرصت‌ها را از دست بدهیم و هم گل‌هایی بخوریم که می‌توانست رخ ندهد. در مجموع طوری شد که با توجه به اشتباهات فردی شکست خوردیم. من هم در طول بازی هر جا فرصتی به دست آید نفوذ می‌کنم.  در آن موقعیت هم در زمان و جای خوبی بودم و توانستم از فرصتی که به دست آمد استفاده و گلزنی کنم. هر چند فایده‌ای برای ما نداشت.

 

مدافع تیم نساجی در خصوص پنالتی مشکوک سپاهانی‌ها نیز گفت: واقعاً اشتباهات داوری علیه ما خیلی زیاد شده و حتی یک بار هم این اشتباهات به سود ما نبوده. در آن صحنه شهباززاده دایو زد و باید از سمت داور با کارت زرد جریمه می‌شد اما یک ضربه پنالتی برای آن‌ها به دست آمد و باعث شد باخت تلخی را تجربه کنیم. برای گل سوم واقعا نمی‌دانم چه بگویم. اکثر کارشناسان داوری نظر دادند و گفتند آن صحنه حتی مشکوک به پنالتی هم نبود و داور باید مهاجم سپاهان را به خاطر تمارض جریمه می‌کرد ولی نمی‌دانم چه شد که در آن موقعیت پنالتی اعلام کرد.

 

فرجی در ادامه با انتقادات از شرایط داوری گفت: در بازی با پرسپولیس، تراکتورسازی پارس جم و چند دیدار دیگر اشتباهات تاثیرگذار علیه تیم ما از سوی داور مسابقه انجام شد و اگر این امتیازات به حساب ما واریز شود فکر می‌کنم باید الان 15 امتیاز داشتیم و جز تیم‌های بالانشین بودیم. هر چند به ما گفته اند که در مورد داوری صحبتی انجام ندهیم و در این مورد دخالت نکنیم اما تا به اینجا واقعا به ضرر ما سوت زده شده و نمی‌دانیم به طرفداران نساجی چه بگوییم.


فرجی در انتها گفت:تیم ما بعد از 24 سال به لیگ برتر صعود کرده و به حمایت هواداران احتیاج دارد. آقای نکونام و کادرفنی ایشان در روز سخت تلاش می‌کنند و ما سرمان را برای نکونام می‌دهیم. هدف ما این است که در سال اول سهمیه را در لیگ برتر حفظ کنیم و بعد از آن برای کسب سهمیه‌های آسیایی تلاش کنیم. البته که در این میان هواداران هم باید از نساجی و آبروی مازندران حمایت کرده و هیچگاه پشت ما را خالی نکنند.

دیدگاه‌ها