کد خبر : 1562851 | 29 مهر 1397 ساعت 18:34 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ کسی به ما نگاه نمی کند

مرادمند: پدیده بچه یتیم لیگ برتر است

مدافع تیم پدیده می گوید وقتی شما می بینید که پشتیبانی مالی قوی و مسئولان قدرتمند پشت تیم نیستند احساس می کنید که یک بچه یتیم هستید که این وسط نگاهی به شما نیست.

مرادمند: پدیده بچه یتیم لیگ برتر است

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین مرادمند یکی از ارکان دفاعی تیم فوتبال پدیده بوده که در بازی های لیگ موفق شد به مانند تعدادی از بازیکنان این تیم بازی های خوبی از خود ارائه دهد. او درباره دو برد تکراری پدیده هم در لیگ و هم در جام حذفی برابر تیم های ذوب آهن و فولاد گفت: این دو بازی هم برای ما سخت و هم آسان! است وقتی در بازی های حذفی و لیگ برتر باید برابر یک تیم بازی کنید دو تیم شناخت خوبی نسبت به هم پیدا می کنند و می توانند تمرکز کنند و روی نقاط ضعف و قوت یکدیگر کار کنند. به همین دلایل می گویم شرایط هم سخت می شود و هم آسان، همین موضوع کمک کرد تا ما خوب آنالیز، تمرکز کنیم و فولاد را در مشهد ببریم.

 

او در این باره ادامه داد: ما قابلیت فنی بالا و تلاش کافی و قدرت تمرکز را داشتیم و به دیگر رقبا ثابت می کنیم که پدیده روی اتفاقات، شانس و بیهوده این موفقیت ها را به دست نیاورده است بلکه پشت این موفقیت زحمات و تلاش قرار دارد.

 

مدافع پدیده درباره اعتصاب و مشکلات مالی در این تیم گفت: ما اعتصاب کردیم، تمرین نرفتیم، شما هرچه را که تصور کنید ما در این مدت انجام دادیم اما هیچ اتفاقی برای تیم یا دلخوشی ما نیفتاد. بعد بچه ها همه با هم جمع شدیم و با هم مشورت  کردیم، گفتیم کسی نیست که دلش برای ما بسوزد فقط ما باید دلمان برای خودمان بسوزد. ما دلخوشی مان همین فوتبال است دیگر پس بازی می کنم اول آنکه از آبروی خودمان دفاع کنیم و بعد این همه هوادار در ورزشگاه حضور دارند و واقعا حیف است که ناراحت استادیوم را ترک کنند. بچه ها غیرت گذاشتند و توانستیم این بازی و بازی قبلی را ببریم.

 

مرادمند درباره احتمال قهرمانی پدیده پس از پایان بازی های نیم فصل گفت: کار خیلی سختی است و نمی شود این را قطعی بیان کرد. تیم ها هزینه کردند و تلاش می کنند و بعضی هایشان حتی شاید بهتر از ما تلاش می کنند و خیلی بیشتر از ما هزینه کرده اند تا قهرمان شوند البته ما هم تلاش خودمان را می کنیم. ان شاالله که بتوانیم نیم فصل قهرمان شویم که در آن صورت واقعا بی بضاعت ترین تیم قهرمان در طی این سال‎های لیگ برتر پدیده خواهد بود.

 

او ادامه داد: به تنهایی نمی شود قهرمان شد حالا هرچقدر که بگویید شاخصه کار فنی، غیرت و تلاش بچه ها و ... در تیم پدیده بالاست، اما این ها در یک مقطع کوتاه تمام می شود شاید یکی، دو بازی بیشتر اما بالاخره تمام می شود.  باید تیم پشتیبانی قوی و مدیران خوب وقتی شما می بینید که نه پشتیبانی مالی قوی و نه مدیران و مسئولان قوی پشت تیم نیستند احساس می کنید که یک بچه یتیم هستید که این وسط نگاهی به شما نیست.

دیدگاه‌ها