کد خبر : 1562854 | 29 مهر 1397 ساعت 18:41 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: بازی با PSG سرنوشت ساز است

ناپولی با کسب یک برد خارج از خانه قاطع در سری آ مقابل اودینزه، با روحیه‌ای مضاعف آماده سفر به فرانسه برای مصاف با پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا شد.

آنچلوتی: بازی با PSG سرنوشت ساز است

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی میهمان خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست دادند و از توقف یوونتوس صدرنشین در خانه‌اش مقابل جنوا نهایت استفاده را کردند تا فاصله‌شان با صدر جدول را به چهار امتیاز کاهش دهند.

 

 

 

1257838

 

 

آنچلوتی  پس از این بازی به شبکه DAZN گفت:« این نشانه‌ دیگری از پختگی تیم ما بود. ما قبل از وقفه بازی‌های ملی هم به خوبی به کارمان پایان داده بودیم و داشتن یک شروع موفق بعد از این وقفه هم هدف ما بود که محقق شد. هر دو تیم در این بازی سخت می‌جنگیدند و از برخی جهات به دردسر هم افتادند، اما مهم این است که بازی را بردیم و همه بازیکنان‌مان واکنش خوبی نشان دادند. کلین‌شیت ما نشان داد که شروع به بازیابی انسجام‌‌مان در خط دفاعی کرده‌ایم، البته عملکرد مهاجمان‌مان هم بسیار مهم بود. در مجموع عملکرد گروهی تیم ما در فاز دفاعی امشب بسیار خوب بود.»


آنچلوتی ادامه داد:« ما بازیکنانی داریم که می‌توانند بین خطوط بازی کنند و به حریف آسیب بزنند. مهره‌هایی هجومی داریم که می‌توانند در چند پست بازی کنند و تغییر پست دهند. داشتن چنین بازیکنانی به ما اجازه می‌دهد که با استفاده از پاس‌های طولی، به حملات‌مان سرعت بدهیم.»

 

کارلتو سه روز دیگر به مصاف تیم سابقش پاری‌سن‌ژرمن می‌رود و با گرفتن امتیاز از این تیم امیدش به صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به میزان چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد.

او در این باره گفت:« این بازی به نظر من بازی جذابی می‌شود و ما مفتخریم که در آن شرکت می‌کنیم. معتقدم این بازی برای تعیین تیم‌هایی که به دور بعد صعود می‌کنند سرنوشت‌ساز خواهد بود. تیم ما توازن لازم را دارد، اما باید در حالت آماده‌باش بماند.»

دیدگاه‌ها