کد خبر : 1562855 | 29 مهر 1397 ساعت 18:48 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

اینقدر این بچه‌ها که غیرت کرده‌اند را تحت فشار نگذارید

پروین: ماشاالله به پرسپولیس اما نگویید فینال رفته‌ایم

اسطوره باشگاه پرسپولیس در آستانه تاریخی‌ترین بازی این تیم به ستایش از بازیکنان و کادرفنی سرخپوش پرداخت و برای آنها در جدال با السد آرزوی موفقیت کرد.

پروین: ماشاالله به پرسپولیس اما نگویید فینال رفته‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، شماره هفت فراموش نشدنی باشگاه پرسپولیس ضمن تمجید از تلاش بازیکنان این تیم برای حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا علیرغم مشکلاتی که با آن درگیر هستند، کار سرخپوشان را برای بازی برگشت و در استادیوم آزادی سخت توصیف کرد.


پروین در رابطه با پیروزی تک گله پرسپولیس در بازی رفت  مقابل السد و شرایط مناسب آنها برای بازی برگشت و در استادیوم آزادی گفت: من همان موقع که تیم برای مسابقه نیمه نهایی آماده می‌شد هم گفتم که بازی برگشت مسلما سخت‌تر است. خیلی‌ها فکر می‌کنند که اکنون با توجه به برد در بازی رفت کار آسانی در آزادی پیش رو دارد. برایم جای تعجب دارد که خیلی‌ها از الان درباره حضور پرسپولیس در فینال صحبت می‌کنند و از تدارک مراسم بازی فینال. این‌ها ورزشی نیستند و نباید تمرکز بازیکنان و هواداران را پرت کرد.


وی ادامه داد: بچه‌ها در دوحه بازی خوبی انجام دادند چرا که نه فشاری روی آنها بود و نه این توقعات اینقدر بالا رفته بود. آنجا بدون استرس و علیرغم مشکلاتی که داشتند کار کردند و به نتیجه رسیدند و دم شان هم گرم. اما نباید الان آنها را تحت فشار گذاشت و توقعات را بالا برد و از همین الان درباره تدارکات و جشن فینال و قهرمانی صحبت کرد. انتظار ندارید که السد بیاید اینجا و خیلی راحت تسلیم شود و ببازد؟ بچه ها کار سختی دارند و خودشان هم خدا را شکر آن را می‌دانند و سرمربی بزرگی هم بالای سر تیم است که با هوش بالای خود حواسش به همه چیز هست.


پروین در خصوص اینکه شانس پرسپولیس را برای صعود به فینال چقدر می‌داند گفت: من فقط می‌توانم به بچه های تیم دست مریزاد بگویم و دست شان درد نکند. این بازی اما از فینال هم سخت‌تر است. به هیچ عنوان نباید بچه ها را تحت فشار گذاشت و بیایید در این دو روز باقی مانده به بازی درباره فینال و قهرمانی حرف نزنید.


اسطوره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که این نگرانی او بابت این است که این تیم از حیث بازیکن دچار مشکل است گفت: این چه حرفی است؟ من اصلا قبول ندارم که پرسپولیس مشکل بازیکن دارد. شما علیرضا بیرانوند را با کدام دروازه‌بان می‌خواهید مقایسه کنید؟ بهتر از او داریم مگر؟ دروازه‌بانی که در جام جهانی هم نمایش خوبی داشته است. بیایید خط به خط بچه ها را نگاه کنید. سیدجلال حسینی خودش یک تیم است ماشاالله. شجاع و سیامک هم فوق العاده. شایان هم فوتبالش را قبول دارم و بهتر هم می‌شود. هافبک‌ها هم یکی از یکی بهتر از کمال و نوراللهی تا بقیه. در خط حمله هم علیپور آقای گل است و واقعا خوب کار می‌کند و نفس دارد و چارچوب را هم خوب می‌شناسد. منشا هم در بازی‌های قبلی نشان داده که یک سر و گردن از بقیه بالاتر است.


وی در ادامه گفت: البته قبول دارم که در نیمکت فاصله است و بچه‌های کمی داریم. اما این دلیل نمی‌شود که با این حرف‌ها و کمبود بازیکن کلاس پرسپولیس را پایین بیاورید. مربی بزرگی مثل برانکو روی نیمکت تیم است که در سخت‌ترین روزها هم نشان داده توانایی بالایی دارد.


علی پروین با اشاره به قدرت السد گفت: من گفتم که السد نمی‌آید با این هزینه و سر و صدا در تهران هم خیلی راحت ببازد و برود. آنها تیم خوبی هستند و قبلا هم خیلی سخت و محکم بازی کردند. اما عرب‌ها می‌خواهند فوتبال را با پول ببرند و افتخار کسب کنند. قهرمانی که فقط با پول نمی‌شود و بچه‌های پرسپولیس این را واقعا از جان نشان دادند. در بازی رفت بچه‌ها در مقابل پول و اسم حریف با تعصب و غیرت خودشان پیروز شدند. آنها برای دفاع از اسم پرسپولیس مردانه جنگیدند و امیدوارم در این بازی هم موفق باشند. روز سه شنبه استقبال خوبی از این تیم می‌شود و هواداران نباید یک دقیقه هم سکوت کنند و به حریف اجازه بدهند خودش را در استادیوم آزادی پیدا کند تا شرایط برای پرسپولیس سخت شود. باید همه حمایت و کمک کنند تا تیم به نتیجه برسد. السد تیم کوچکی نیست و بازیکنان حرفه‌ای و بزرگی دارد که می‌توانند از کوچکترین غافلگیری به سود خودشان استفاده کنند و نتیجه کسب کنند و حالا که بچه‌ها تا اینجا زحمت کشیدند نباید بگذاریم این زحمت هدر برود.


گفتگو: رضا ریاضتی

دیدگاه‌ها