کد خبر : 1562857 | 29 مهر 1397 ساعت 18:52 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

شافعی: برانکو از خیلی جهات شبیه استانکوست

کار برانکو بزرگتر از آن چیزی است که استانکو انجام داده چون نیمکت آن زمان استانکو بسیار قوی تر از این روزهای پرسپولیس است و دست مربی ما در آن زمان از برانکو بازتر بود.

شافعی: برانکو از خیلی جهات شبیه استانکوست

 به گزارش  ورزش "سه"، محمود شافعی هافبک تدافعی و بی حاشیه دهه هفتاد تیم پرسپولیس با خوشبینی درباره پرسپولیس صحبت می کند.


شافعی در فاصله 48 ساعت تا بازی حساس پرسپولیس مقابل السد می گوید: آنچه که مشهود است روند رو به رشدی است که از بدو ورود برانکو در تیم ایجاد شده است و وظیفه اصلی برانکو درحال حاضربالا بردن سطح تیم از نظرروحی روانی است، شافعی در ادامه افزود: برانکو فصل پیش هم درحالی که دستش بازتر از امسال بود نتوانست به فینال راه پیدا کند آنها پارسال هم استحقاق رفتن به فینال را داشتند و آنچه که کار دست پرسپولیس داد به جز محرومیت بازیکن ها، معضل روحی و روانی است که ممکن است امسال هم گریبانگیر پرسپولیس شود. مطمئنم اگر تیم را از این لحاظ تقویت کنیم راهیابی به فینال و حتی قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود چون که معتقدم پرسپولیس در بازی رفت ثابت کرد که تیم بهتری نسبت به السد است.


محمود شافعی اضافه کرد: کار برانکو با این بضاعت اندک بسیار با ارزش است و او تا همین جا هم که با تمام مشکلات ریزودرشت باشگاه موفق شده، دوباره در جمع 4 تیم اول آسیا قرار بگیرد، کارنامه موفقی را از خود بجا گذاشته است.


شافعی سال های زیادی زیرنظر استانکو در پرسپولیس بازی کرده و به راحتی می تواند مقایسه ای منصفانه بین استانکو و برانکو انجام دهد. او در این باره به ورزش سه گفت: از نگاه بنده برانکو، استانکوی نوین فوتبال ایران است و به نظرمن او کاملا در مکتب استانکو قدم برداشته است. استانکو به شرح وظایف اعتقاد زیادی داشت و آقای برانکو هم همین طور است. همچنین استانکو هم مثل برانکو خیلی سخت به ترکیبش دست می برد. این را هم بگویم که استانکو مثل برانکو به آمادگی جسمانی اهمیت زیادی می داد.


شافعی در ادامه می گوید: البته کار برانکو بزرگتر از آن چیزی است که استانکو انجام داده چون نیمکت آن زمان استانکو بسیار قوی تر از این روزهای پرسپولیس است و دست مربی ما در آن زمان از برانکو بازتر بود.


شافعی درانتهای صحبت هایش به حمایت هواداران اشاره کرد و گفت: از هواداران خونگرم پرسپولیس انتظار دارم تیم را تنها نگذارند. همچنان که تا به امروز پشت پرسپولیس بودند.

دیدگاه‌ها