کد خبر : 1562863 | 29 مهر 1397 ساعت 17:25 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

خونه به خونه 0-0 شاهین بوشهر

لیگ یک/ پنالتی تلخ، فکری را از جمع مدعیان دور کرد

تیم شاهین شهرداری بوشهر در دیدار نهم خود در مسابقات لیگ با نتیجه تساوی بدون گل برابر خونه به خونه بابل متوقف شد.

لیگ یک/ پنالتی تلخ، فکری را از جمع مدعیان دور کرد

به گزارش "ورزش سه" تیم شاهین شهرداری بوشهر عصر امروز در نهمین دیدار خود در مسابقات لیگ دسته اول مهمان تیم خونه به خونه بابل بود اما علی‌رغم نمایش خوبی که داشت در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل برابر این تیم متوقف شد تا فرصت رسیدن به رده دوم جدول و کم کردن فاصله با تیم صدرنشین گل گهر سیرجان را از دست دهد.


نماینده شهر بابل در این بازی دو مهاجم اصلی خود یعنی رضا آقابابایی و اسماعیل کیانی را به علت محرومیت در اختیار نداشت و به ناچار اصغر شیردل را به درون ترکیب خود قرار داد. خونه به خونه‌ در این مسابقه دو موقعیت گل هم داشت که حسین رسولی آن را از دست داد و نتوانست دروازه شاهین را با خطر رو به رو کند. شاگردان فکری در شاهین بوشهر هم چند موقعیت بسیار خطرناک داشتند که همه آن‌ها با بی دقتی مهاجمان به بیرون رفت.


اما حساس ترین موقعیت بازی در دقیقه 92 به وجود آمد. جایی که شاهین بوشهر حمله‌ای را انجام داد و بل برخورد توپ به دست مدافع یک ضربه پنالتی برای تیم مهمان به دست آمد. اما مهدی چاه کوتاه‌زاده این ضربه را به اوت فرستاد و جنوبی‌ها را در حسرت کسب سه امتیاز شیرین قرار داد.


با این تساوی تیم شاهین بوشهر با 9 بازی و کسب 14 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت و خونه به خونه بابل با 5 امتیاز از هشت بازی رده پانزدهم را در اختیار گرفت.

دیدگاه‌ها