کد خبر : 1562865 | 29 مهر 1397 ساعت 19:11 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

شفر یک امتیاز بیش از علی منصور

استقلال در یک بازی حساس و البته پرحادثه موفق شد تیم سایپا را از پیش رو بردارد تا با روحیه ای مضاعف به مصاف سپاهان متحول شده این روزهای امیر قلعه نوعی برود .

شفر یک امتیاز بیش از علی منصور

به گزارش "ورزش سه" نکته جالب توجه آن است  که این سومین فصل متوالی است که استقلال لیگ را با نتایج ضعیف وغیرقابل انتظار هوادارانش شروع می کند و پس از اینکه از کورس رقابت عقب می افتد شروع به جبران مافات و امتیازات از دست رفته می کند . به نظر می رسد تاریخ برای سومین باربرای این تیم تکرار شده است اگرچه آنها امیدوارند با توجه به فشردگی جدول در رقابت های این فصل کار متفاوتی را انجام دهند، همانطور که بهتاش فریبا گفته استقلال با این دو پیروزی حالا تبدیل به یک مدعی جدی برای قهرمانی شده است.


استقلال در فصل 95-96 به رهبری منصوریان در 6 مسابقه ابتدایی لیگ تنها  4 امتیاز کسب کرده است و در فصل بعد ازآن قبل از ورود شفر درطی 7 هفته تنها  موفق به کسب 5 امتیاز می شود .این رویه این فصل هم تکرار شده و استقلال هفته های اولیه لیگ را با نتایج ضعیفی  آغاز کرده، بطوریکه  آنها درهفت هفته  تنها به گرفتن 8 امتیاز رضایت دادند اگرچه حالا با دو پیروزی و با توجه به بازی های نسبتا آسان بعد از مسابقه با سپاهان استقلال به بالانشینی کاملا امیدوار است.


اگر بخواهیم این سه فصل را تا هفته نهم  به قیاس بگذاریم تیم وینفرد شفر با کسب 14 امتیاز، تنها یک امتیازازفصل پیش درهمین برهه امتیاز بیشتری را کسب نموده است.

دیدگاه‌ها