کد خبر : 1562880 | 29 مهر 1397 ساعت 20:05 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

باخت لحظه آخری اکبری مقابل حریف آذربایجانی

رویای فینال برای عزت رنگ باخت

آزادکار وزن 79 کیلوگرم ایران در ثانیه های پایانی شانس صعود به فینال را از دست داد.

رویای فینال برای عزت رنگ باخت

به گزارش "ورزش سه"، از دقایقی قبل رقابت های مرحله نیمه نهایی 4 وزن دوم مسابقات جهانی کشتی در بوداپست در حالی آغاز شد که ایران 2 نماینده در اوزان 79 کیلوگرم و 92 کیلوگرم پای فینال دارد.


 در وزن 79 کیلوگرم عزت اله اکبری امروز در دور اول جانی بور دارنده مدال نقره زیر 23 سال اروپا از فرانسه را با نتیجه 10 بر 2 مغلوب کرد و در دور دوم  مقابل سوسوکه تاکاتانی دارنده مدال نقره جهان از ژاپن با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.


اکبری در این مرحله مقابل گریگور گریگوریان از ارمنستان با نتیجه 7 بر 4 به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.


وی برای حضور در دیدار فینال، امشب به مصاف جبرئیل حسن اف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از آذربایجان رفت. اکبری که یک کشتی گیر باتجربه به حساب می آید و چند سال قبل در همین بوداپست توانسته بود به مدال نقره جهان دست پیدا کند، تا ثانیه های پایانی با یک کشتی منطقی 3 بر صفر از حریفش پیش بود و اجازه زیرگیری به حریف نداد.


با این حال کشتی گیر آذربایجانی در فاصله 20 ثانیه به پایان به یک باره طوفان به پا کرد و 3 امتیاز از اکبری گرفت تا 3 بر 3 برنده این کشتی باشد.


بدین ترتیب یک بار دیگر کشتی گیران ایرانی در ثانیه های پایانی برتری خود را از دست دادند. اکبری هم فردا باید در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز تلاش کند.

دیدگاه‌ها