کد خبر : 1562919 | 30 مهر 1397 ساعت 00:45 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

اسپالتی: واضح است که اینتر شایسته پیروزی بود

لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر، پس از پیروزی 1-0 مقابل میلان، تاکید کرد که تیمش شایسته پیروزی در این دیدار بود.

اسپالتی: واضح است که اینتر شایسته پیروزی بود

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب در دربی دلامادونینا میزبان میلان بود و پس از اینکه یک گل این تیم به دلیل آفساید پذیرفته نشد و یک بار هم تیر دروازه حریف را به لرزه درآوردند، در نهایت با گل ثانیه های پایانی مائورو ایکاردی به پیروزی رسیدند. به این ترتیب، اینتر توانست به هفتمین پیروزی پیاپی اش برسد که بهترین رکورد این تیم از ژانویه 2017 است.

اسپالتی به خبرنگاران گفت:" ما می خواستیم زودتر گل بزنیم. اگر زودتر گل می زدیم، عالی بود و پس از آن می توانستیم برای زدن گل های بیشتر، بازی را کنترل کنیم.

واضح است که اینتر شایسته این پیروزی بود. از ابتدا تا انتهای بازی، در زمین آنها بودیم، از جلو پرس می کردیم و به دنبال زدن گل بودیم. بنابراین، شایسته تعریف ها هستیم. ما به این خاطر که بیشتر به دنبال برد بودیم، پیروز نشدیم، بلکه به این خاطر که بهتر بودیم، بردیم.

اگر به من بگویید که "تیمی که بیشتر به دنبال پیروزی است، برنده می شود"، این نادرست است و حقیقت را بیان نمی کند. تیمی که بهتر بازی کند، پیروز می شود.

 

 

1347050

 

 

وقتی از جلو پرس می کنید، همیشه ریسک دریافت گل روی ضدحملات وجود دارد اما ما امروز بی نقص بودیم و میلان را مجبور کردیم که دائما توپ خراب کند. ما کاری کردیم که میلان نتواند آن پاسکاری های باکیفیتی که گنارو گتوزو از آنها صحبت کرده بود را انجام بدهد.

من برای کسب پیروزی به اینتر آمدم، نه اینکه تنها روی نیمکت بنشینم و حقوق بگیرم. من برای سازماندهی آینده اینتر اینجا هستم و بازیکنان هم باید همین کار را انجام بدهند.

ایکاردی گفت که ما باید به ثبات برسیم و به پیش برویم. اینتر ما را انتخاب کرده تا این تیم را به سطحی که هواداران شایسته اش هستند، برسانیم. این کار ماست. ما باید این کار را با حسی از تعلق انجام بدهیم و ثابت کنیم که آنها در مورد انتخاب ما، درست تصمیم گرفته اند."

راجا ناینگولان، ستاره بلژیکی اینتر، بعد از برخوردی که با لوکاس بیلیا داشت، در دقیقه 30 از بازی تعویض شد. اسپالتی در مورد شرایط این بازیکن گفت:" ما او را به بیمارستان فرستادیم و باید ببینیم چه رخ خواهد داد. او برای مدتی با ما نخواهد بود."

دیدگاه‌ها