کد خبر : 1562926 | 30 مهر 1397 ساعت 09:03 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

قعرنشینی لورکوزن و شورش هواداران علیه سرمربی

رودی فولر سرمربی بایر لورکوزن می‌شود؟

باشگاه بایر لورکوزن اعلام کرده قصدی برای اخراج هایکو هرلیش مربی 46ساله‌ی خود ندارد ولی رسانه‌های آلمانی می‌گویند احتمال منصوب شدن رودی فولر، اسطوره‌ی این باشگاه، به جای هرلیش روز به روز قوی‌تر می‌شود.

رودی فولر سرمربی بایر لورکوزن می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان هرلیش در لورکوزن با اینکه در آخرین بازی‌شان در بوندس‌لیگا در آخرین لحظه توانستند با زدن یک گل بسیار حساس، در مقابل هانوفر به تساوی 2-2 دست یابند و از شکستی دیگر جلوگیری کنند ولی هواداران لورکوزن که در ورزشگاه حضور داشتند با صدای بلند، یکصدا خواستار اخراج هایکو هرلیش سرمربی تیم محبوب‌شان شدند.

 

لورکوزن که یکی از تیم‌های باسابقه و مورد توجه فوتبال آلمان است این روزها در انتهای جدول رده‌بندی به سر برده و مربی‌اش هایکو هرلیش با فشارهای خردکننده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند.  


با اینحال روزنامه‌ی آلمانی بیلد گزارش داده که فردا سه‌شنبه که لورکوزن در قالب رقابتهای لیگ اروپا در شهر زوریخ به مصاف اف‌سی زوریخ می‌رود، هرلیش همچنان روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

 

با اینکه رسانه‌های آلمانی و هواداران لورکوزن گمانه‌زنی‌های زیادی درباره‌ی جایگزین شدن رودی فولر اسطوره‌ی بزرگ باشگاه با هرلیش داشته‌اند ولی روزنامه‌ی بیلد می‌گوید رودی فولر بارها نشان داده که مردی نیست که بخواهد از وضعیت بغرنج یک سرمربی تحت فشار برای پیش‌برد اهداف شخصی‌اش استفاده کند.

 

هرلیش در 9 روز آینده سه بازی بسیار مهم را در پیش خواهد داشت که به نظر می‌رسد آینده‌اش در لورکوزن به این سه بازی بستگی خواهد داشت. او و شاگردانش ابتدا به مصاف اف‌سی زوریخ رفته، سپس در بوندس‌لیگا با وردربرمن دیدار خواهند کرد و بعد در جام حذفی رودرروی گلادباخ خواهند ایستاد. در صورت ناکامی تیم هرلیش در این سه مسابقه، خداحافظی او از این تیم تقریباً قطعی به نظر می‌رسد.

 

1347059

 

لورکوزن که در ابتدای فصل خود را به عنوان یکی از مدعیان فتح بوندس‌لیگا معرفی می‌کرد حالا در انتهای جدول جا خوش کرده و از هشت بازی خود در بوندس‌لیگا تنها 2 پیروزی بدست آورده است. هرلیش هفته‌ها است که روی نیمکت لورکوزن وضعیت متزلزلی دارد ولی رودی فولر تا اینجا به صورت واقعی از او حمایت کرده و به هوادارانی که می‌خواهند خود فولر سکان هدایت تیم‌شان را بدست بگیرد بی‌اعتنایی کرده است. فولر اخیراً درباره‌ی هرلیش گفته بود:" به اعتقاد من او هنوز می‌تواند موفق شود. ما با هم در تماس هستیم و گفتگوهای صریح و جدی‌ای داریم".

دیدگاه‌ها